• شنبه 9 اردیبهشت 1402
  • السَّبْت 8 شوال 1444
  • 2023 Apr 29

ایستگاه 150

با افتتاح ایستگاه متروی علامه جعفری، غرب تهران پس از یک دهه انتظار به مترو وصل می‌شود
در قالب سومین رویداد شنبه‌های امید و افتخار سال1402، امروز نخستین مسیر و ایستگاه از پروژه توسعه غربی خط4 مترو و پنجاهمین ایستگاه متروی تهران به بهره‌برداری می‌رسد؛ پروژه‌ای که عملیات اجرایی‌اش از اواسط دهه ۹۰ آغاز شده است.
چرا پلیس در مقابله با بی‌حجابی تنهاست؟

تنهایی سردار

در حوزه مدیریت بی‌حجابی و مقابله با آن و نیز ترویج و نهادینه‌سازی حجاب و عفاف، صرفا یک دستگاه و نهاد در کشور مسئولیت ندارد؛ 26 نهاد و دستگاه مکلف به نقش‌آفرینی در این حوزه هستند و برایشان نقش‌هایی تعریف شده است.

نسخه ناقص در دست سردار

خدا قوت به سردار رادان که تنهاست در میدان. هنوز لایحه عدلیه درباره حجاب به بهارستان نرسیده است، از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی هم خبری نیست، وزارت صمت هم غایب است در این بلبشوی بازار لباس و مجلس و وزارت کشور هم که بماند... .

لطفا دوربین‌ها را به سمت مسئولان بچرخانید

حجاب و عفاف زن ایرانی حکایت دیروز و امروز نیست؛ حجاب هم محدودیت شرعی است و هم قانونی. رهبری هم فرمود که کشف حجاب هم حرام شرعی است و هم سیاسی. پس حرف اول و آخر در مورد اصل قانون حجاب مشخص است.

سرقت در 60 ثانیه

داستان لو رفتن فیلم‌های سینمایی همچنان ادامه دارد. پس از پخش نسخه‌ لورفته‌ فیلم‌های «برادران لیلا»، «خرس نیست» و «جنگ جهانی سوم»، حالا نوبت به فیلم «خط فرضی» رسید تا این فیلم چهارمین قربانی پیش از اکران در سینماها باشد.‌

چشم‌انداز کاهش قیمت خودرو با واردات دست‌دوم‌ها

دولت در آخرین بازبینی لایحه واردات خودرو، بندهایی از این لایحه را که برای خودروهای وارداتی نو گنجانده شده بود برای کارکرده‌ها حذف کرد تا واردات این نوع خودروها تسهیل شود.

رئیسی: به اندازه کل دولت دوازدهم نیروگاه‌سازی کردیم

رئیس‌جمهور و هیأت دولت در سفر 2روزه به خوزستان از پروژه‌های عمرانی پالایشگاهی، آبرسانی، نیروگاهی و... رونمایی کردند.

کاهش تصادفات در پایتخت با اصلاحات هندسی

نشانی‌های شهادت