• پنج شنبه 6 بهمن 1401
  • الْخَمِيس 4 رجب 1444
  • 2023 Jan 26

شکارچیان سیمرغ

حضور 24فیلم در بخش‌سودای سیمرغ به همراه 4فیلم رزرو، نشان‌دهنده استقبال فیلمسازان از جشنواره است
با پایان جمع‌بندی هیأت انتخاب چهل‌ویکمین دوره جشنواره فیلم فجر، مجتبی امینی - دبیر جشنواره- عصر روز گذشته -پنجم بهمن ماه- اسامی فیلم بخش سودای سیمرغ را اعلام کرد.

بازگشت قیمت به شهریور 1400

خانوارهایی که یارانه نقدی دریافت می‌کنند، این اختیار را دارند که به طرح کالابرگ الکترونیک بپیوندند و یک‌ماه زودتر از واریز یارانه نقدی ماهانه، از طریق اعتبار یارانه خود، کالاهای اساسی تحت پوشش این طرح را به‌اندازه سهمیه تعیین‌شده و به قیمت شهریور 1400خریداری کنند.

راز ادامه یافتن کمپین‌های شکست خورده

خانم‌ها و آقایان برانداز! به واقعیت خوش آمدید. ۴‌ماه دروغ گفتید، تحریف کردید، شعار دادید، آتش سوزاندید، تفرقه افکندید، فراخوان دادید، آسیب زدید، آدم کشتید، جای جلاد و شهید را عوض کردید، اما بالاخره به نقطه پایان رسیدید.

ترور آزادی به نام آزادی

هتک حرمت به قرآن‌کریم، آخرین کتاب آسمانی و ملجأ و پناهگاه مسلمانان و انسان‌های آزاده دنیا در کشور سوئد و تکرار این بی‌حرمتی در هلند تنها 2روز پس‌از حادثه سوئد، مصداق دیگری از ترور انسانیت در غرب محسوب می‌شود.

موسیقی در کشور ما سردرگم است

در عرصه موسیقی کارش را رسما از دهه۶۰ با نواختن «نی» آغاز و نزد استادان بزرگ و بنامی تلمذ کرده و از نوازندگان شناخته‌شده این ‌ساز سنتی و کلاسیک در اصفهان به شمار می‌آید.

مدافعی که گلباران شد

هواداران قدیمی فوتبال هنوز از ابراهیم آشتیانی به‌عنوان یک بازیکن ممتاز در تاریخ فوتبال ملی و باشگاهی ایران نام می‌برند؛ بازیکنی برخاسته از مکتب شاهین که می‌توانست نخستین لژیونر ایران از جمع بازیکنان ممتاز دهه‌های40و 50باشد.

افزایش جمعیت یوزپلنگ ایرانی

دیده شدن چند خانواده یوزپلنگ با توله‌هایشان و چند یوز بالغ دیگر در زیستگاه‌های شمالی یوزپلنگ آسیایی امیدها را برای افزایش یا دست‌کم ثابت ماندن جمعیت یوزها در کشور نسبت به سال گذشته بیشتر کرده است.

چطور از کپی شدن کارت بانکی‌مان جلوگیری کنیم؟

نوای ماندگار ایران

اصلاح یک اشتباه MMA آزاد شد