• دو شنبه 12 دی 1401
  • الإثْنَيْن 9 جمادی الثانی 1444
  • 2023 Jan 02

خصوصیات سردار دست‌نیافتنی نیست

رهبر معظم انقلاب ظهر دیروز یکشنبه در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت را کار بسیار برجسته و اساسی شهید سلیمانی خواندند و افزودند: سردار با تقویت مادی، معنوی و روحی مقاومت، این پدیده ماندگار و رشدیابنده را در مقابل رژیم صهیونیستی و نفوذ آمریکا و دیگر کشورهای استکباری حفظ، مجهز و احیا کرد.

هشتادی ها

دست‌های ظریف و خالکوبی شده‌اش را از جیب شلوار زاپ‌دارش بیرون می‌آورد و با هیجان می‌گوید: «حاجی خیلی گنگش بالاست.» منظورش از آدم گنگ خفن، همکلاسی‌اش غزل است که همسالانش او را به همه‌‌چیز تمامی قبول دارند و منظورش از «حاجی» هم مخاطبش است.

کاش مصباح حوزه زنده بود

سال 76 که در دانشگاه پذیرفته شدم، هجوم شبهه و شکستن حرمت‌ها برایم تعجب‌آور بود، چیزی نبود مگر آنکه در ساحت اندیشه به چالش کشیده می‌شد.

هشتادی‌ها؛ تویی که نمی‌شناسمت

تا حالا به این فکر کرده‌اید که چرا ما از برخی از موقعیت‌ها، اشیا و آدم‌ها می‌ترسیم؟ بهترین جواب به این سؤال، شاید ناآگاهی و جهل باشد؛ اینکه ما چیزی از این موقعیت، آدم و شیء نمی‌دانیم.

اقتدار پهپادی و موشکی ارتش بر فراز دریای عمان

سومین روز رزمایش ذوالفقار 1401 ارتش با محوریت توان موشکی نیروهای دریایی و پدافند هوایی ارتش در آب‌های دریای عمان برگزار شد.

دلال‌ها باید مالیات بدهند

سرانجام پس از 2سال انتظار، بررسی جزئیات طرح مالیات بر عایدی سرمایه از صبح دیروز در مجلس آغاز شد که خبری بد برای سوداگران بازارهای مسکن، خودرو، طلا و ارز و به نفع مردم است و باعث ایست قلبی به موج‌سواران نوسان قیمت‌ها در شرایط التهاب بازارها می‌شود.

خداحافظی با پل حافظ

پل حافظ در ایام تعطیلات عید نوروز برچیده می‌شود. پل حافظ یکی از پل‌های موقتی است که پیش از انقلاب در تقاطع خیابان طالقانی احداث شد. حالا اما معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از برداشته شدن این پل فلزی در ابتدای سال1402 خبر داد.

جهان در سال ۲۰۲۲ چگونه زیست؟

پرونده خاطیان آلودگی هوا روی میز محاکمه

عملیات نجات در بزرگراه