• چهار شنبه 23 آذر 1401
  • الأرْبِعَاء 20 جمادی الاول 1444
  • 2022 Dec 14

چرا دلار صعود کرد؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ دلار تحت‌تأثیر چشم‌اندازهای تورمی و ناترازی ارزی در حال رشد است
آمار‌ها نشان می‌دهد قیمت هر دلار آمریکا از ابتدای امسال تاکنون دست‌کم 44درصد رشد کرده، سرعت این رشد ظرف روزهای گذشته بیشترشده است.

نسخه زنانه یگان ویژه

هنوز کسی به دیدن آنها در خیابان و وسط شلوغی‌ها و ناآرامی‌های شهر عادت نکرده و اگر به کلاه‌های نظامی روی سرشان و آرم پلیس روی آستین لباس فرم‌شان توجه نکنند، نمی‌توانند حدس بزنند این زنان هم جزو نیروهای یگان ویژه پلیس هستند و قرار است همپای ورزیده‌ترین و کارآزموده‌ترین مردان پلیس برای آرام کردن شهر وارد میدان شوند.

دلایل افزایش نرخ دلار و راهکارها

بازار ارز تحت‌تأثیر عوامل مختلفی است که برخی از این عوامل سمت عرضه اثر می‌گذارند و برخی دیگر سمت تقاضا را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند؛ قیمت ارز برایند اثر این عوامل بر همدیگر است.

سهم زنان از امنیت عمومی جامعه

از جمله وظایف مهم و اصلی دولت، ایجاد نظم در داخل کشور و صیانت ازجامعه در مقابل تهدیدات مختلف است.

مبارزه جانانه قهرمان قایقرانی با سرطان

قایقران بود. تا قهرمانی تیم‌ملی هم پیش رفت و آماده رفتن به مسابقات جهانی بود که از ورزش کناره‌گیری کرد تا زندگی‌اش را بسازد در کنار دختری که عاشقش بود و او هم دوستش داشت.

فلسطین، پدیده جام جهانی

در هیاهوی شادی بی‌حد و حصر پس از پیروزی تیم ملی مراکش بر پرتغال و راهیابی نخستین کشور عربی به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی فوتبال قطر، بازیکنان لحظاتی کنار هم جمع شدند تا این پیروزی تاریخی را با گرفتن عکس یادگاری ثبت کنند.

مسئله جدید مترو؛ ساخت یا اجاره؟

پایتخت با کمبود ناوگان حمل‌ونقل عمومی اتوبوس و مترو مواجه است و مدیریت شهری در راستای تأمین کاستی‌ها در این حوزه گام‌هایی چون انعقاد قرارداد با شرکت‌های خودروساز برای تولید اتوبوس برداشته است؛ اما در حوزه ناوگان ریلی، ماجرا اندکی پیچیده است.

چه کسانی نمی‌توانند خون دهند؟

پاتوق‌باز حرفه‌ای دهه‌های ۴۰ و ۵۰