06
چهار شنبه 23 آذر 1401
شماره 8664
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دلایل افزایش نرخ دلار و راهکارها

یادداشت
بازار ارز تحت‌تأثیر عوامل مختلفی است که برخی از این عوامل سمت عرضه اثر می‌گذارند و برخی دیگر سمت تقاضا را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند؛ قیمت ارز برایند اثر این عوامل بر همدیگر است.
ویژه
4پسر جوان هنگامی که برای دستبرد وارد خانه‌ای شده بودند با پسر صاحبخانه رو‌به‌رو شدند و او را به قتل رساندند.به گزارش همشهری، روز نهم تیرماه امسال به پلیس ایرانشهر خبر رسید که پسری 20ساله در خانه‌شان با شلیک گلوله به قتل رسیده است.
سربازان گمنام امام زمان عج عامل شهادت مولوی عبدالواحد ریگی ‌امام جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسین ع را بازداشت کردند.
کارگری به‌دلیل سقوط به چاه آبی به عمق 120متر جانش را از دست داد.
کوتاه از حادثه
بلاگر معروف که برای تبلیغات اینستاگرامی جوان بستنی‌فروش به مغازه او رفته بود، بر سر مسئله‌ای پیش پا افتاده و تنها به‌خاطر یک عکس یادگاری، دست به جنایت زد.
جوان سارق که دست به سرقت سریالی از خانه‌های پایتخت می‌زد دستگیر شد

نسخه رمال توبه سارق را شکست

دادسرا
وقتی دختر جوان از دوستش شنید که به درخواست یک رمال، همه طلا و جواهراتش را از خانه‌اش خارج کرده و به خانه مادرش برده، فکر سرقت به سرش زد. او از یک سارق حرفه‌ای که توبه کرده بود دیگر سراغ خلاف نرود کمک خواست و اصرارش باعث شد سارق توبه شکسته، بار دیگر سرقت‌هایش را از سر بگیرد.
تارا کوچولو فرشته نجات بیماران شد

تارا کوچولو فرشته نجات بیماران شد

«وقتی برای درمان دخترم در بیمارستان بودیم و فهمیدیم که بچه‌های زیادی در انتظار دریافت عضو هستند تصمیم گرفتیم که درصورت مرگ مغزی شدن دخترم اعضای بدنش را اهدا کنیم.»
سقوط اسرارآمیز دختری از روی پل
دختری جوان پس از درگیری با پسری، به طرز مشکوکی از روی پل سقوط کرد و جانش را از دست داد.به گزارش همشهری، شامگاه بیست‌و‌یکم آذر‌ماه گزارش یک سقوط اسرار‌آمیز به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
مردی جوان که در جریان کری‌خوانی، فردی را به قتل رسانده و فرار کرده بود.
برای جلوگیری از ایجاد شائبه در مورد احکام اجرایی اغتشاشگران و جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان قبل از اجرا احکام صادره، از سوی رسانه‌های سراسری اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی‌ شود.