• سه شنبه 24 آبان 1401
  • الثُّلاثَاء 20 ربیع الثانی 1444
  • 2022 Nov 15

دستفروشی سامان می‌یابد

پدیده دستفروشی شاید تا پایان سال و در قالب یک طرح بین وزارتخانه‌ای به رسمیت شناخته شود و ساماندهی آن در دستور کار قرار بگیرد.

باجگیری از کسب‌وکارهای آنلاین

یک منبع آگاه به همشهری اطلاع داده که بعضی از استارت‌آپ‌ها در شرایط کنونی از طریق روش‌های متفاوت ارتباطی در معرض اخاذی و باجگیری قرار گرفته‌اند. اخاذان به استارت‌ آپ‌ها 2موضوع را پیشنهاد می‌دهند؛ «در فضای مجازی با دریافت حق‌الزحمه از شما حمایت می‌کنیم.» این نخستین پیشنهاد است.

درباره تلخی خیابان‌های شهر

چند عکس از برهنگی منتشر کرده و زیرش با ناامیدی نوشته است: روزبه‌روز بدتر می‌شود. بله. حق دارد. طبیعی است که مومنین از اباحه‌گری در شهر دل‌چرکین شوند. اما ماجرا چنین نخواهد ماند.

از نوادر روزگار ما

آیت‌الله سیدمحمدحسین طباطبایی در زمره نوادر روزگار ماست؛ شخصیت بی‌نظیری که «المیزان»اش از مهم‌ترین متون تفسیری قرآن کریم است.

رشد 7.7درصدی تولیدات صنعتی در مهر ماه

پژوهشکده پولی و بانکی در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد میزان تولیدات صنعتی در مهر ماه امسال 7.7درصد افزایش یافته است در این میان بیشترین میزان رشد متعلق به گروه خودرو‌سازی‌، فلزات اساسی و منسوجات بوده که بیش از 20درصد رشد را ثبت کرده‌اند.

بازگشت ترور به استانبول

آرامش شهر استانبول در عصر پاییزی یکشنبه با انفجار مرگبار یک بمب به هم خورد. انفجار بمب در یکی از گردش‌پذیرترین مناطق شهر استانبول در خیابان استقلال صورت گرفت.
همزمان با 24 آبان، روز ملی کتاب و کتابخوانی

10 روستای برتر دوستدار کتاب را بشناسیم

روستاهای کشور از 8سال پیش تا‌کنون همزمان با روز ملی کتاب و کتابخوانی در یک رقابت فرهنگی حاضر می‌شوند و فعالیت‌های نوآورانه و خلاقانه کتابخانه روستا را با دیگر کتابخانه‌ها به اشتراک می‌گذارند.

رونمایی بسته خرسندساز کارکنان