• سه شنبه 17 آبان 1401
  • الثُّلاثَاء 13 ربیع الثانی 1444
  • 2022 Nov 08

حمایت از درمان ناباروری، بدون محدودیت

میزان کلی اعطای وام به زوج‌های نابارور مشخص است و هر زوج فقط یک‌بار می‌تواند از آن استفاده کند اما هزینه‌های خدمات درمانی ناباروری محدودیتی ندارد
مشکل زوج‌های نابارور در تأمین هزینه‌های درمان در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با اعطای تسهیلات ویژه و پوشش بالای بیمه مورد توجه قرار گرفته است.

سهم آشوب در التهاب دلار

آمار‌ها نشان می‌دهد قیمت ارز از دهم شهریور که از مرز 30هزار تومان عبور کرد، تاکنون بیش از 20درصد رشد داشته است؛ با این حال شتاب رشد قیمت ارز در چند روز گذشته بیشتر شده است.

چرا اعتراض در ایران روان نیست؟

اعتراض به‌عنوان یکی از حقوق اجتماعی و سیاسی مردم هم در دوران سنت و هم در دوران مدرن مورد توجه حاکمان دینی بوده است.

40میلیارد تومان به دخل کتابفروشی‌ها می‌رود

اثبات این که ایرانی‌ها کم کتاب می‌خوانند، بی‌نیاز از آمار و ارقام درباره سرانه مطالعه است. کافی است نگاهی به تیراژ کتاب بیندازیم تا متوجه شویم تیراژ 500تایی و گاه کمتر از آن هیچ تناسبی با جمعیت 80 و چند میلیونی کشور ندارد. بی‌رغبتی به مطالعه و کتاب مسئله دیروز و امروز نیست .

دستگیری ۲۶تروریست تکفیری در ایران

روابط‌عمومی وزارت اطلاعات در دومین اطلاعیه خود پیرامون حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن‌موسی ع، شاهچراغ، از دستگیری ۲۶تروریست تکفیری در این زمینه تاکنون خبرداد.
سیزدهمین پویش «قرار خدمت» شهردار تهران برگزار شد

بسته شدن قرارداد 2بزرگراه و یک آزادراه

در سیزدهمین پویش قرار خدمت، شهردار تهران به منطقه7 رفت؛ منطقه‌ای که به نوعی پل ارتباط شمال و جنوب پایتخت به‌حساب می‌آید.

تحصیل قبل و بعد از کرونا

اثر بومرنگی جنگ‌های آمریکا

ورز دادن استخوان با درآمدهای میلیونی