• چهار شنبه 4 آبان 1401
  • الأرْبِعَاء 30 ربیع الاول 1444
  • 2022 Oct 26

ورود به اتوبوس‌سازی؛ پیشنهاد جدید اتوبوسرانی

شهرداری تهران پیشنهادهای جدیدی را برای تأمین اتوبوس‌های پایتخت مطرح کرده است
به‌تازگی با تلاش‌های فراوان دولت و شهرداری، یک‌شانزدهم نیاز اتوبوسرانی تهران تامین شد؛ به‌عبارتی که پایتخت کشور به غیر از حدود 3هزار اتوبوس فعال فعلی، حدود 5هزار اتوبوس دیگر لازم دارد تا بتواند خدمت‌رسانی مناسبی داشته باشد.

حنای بی‌رنگ کشته‌سازی‌

آمارسازی با ادعاهای شبه‌واقعی سیاستی است که رسانه دربار سلطنتی انگلیس را وادار کرده با وجود ادعای حرفه‌ای بودنش، کشته شدن چند صدنفر در حوادث و اعتراضات اخیر ایران، آن هم به نقل از شبه‌رسانه‌ای دیگر را تیتر بزند؛ تیترهایی که البته سندی در اثباتش ارائه نمی‌شود. رسانه لندنی البته پا را از این نیز فراتر می‌گذارد و برای تحریک بیشتر مخاطبانش از واژه «کودکان کشته» در آمار ادعایی خود بهره می‌برد.

درباره جنبش بددهنی

دانشگاه که چاله‌میدان نیست، پس این ادبیات چارواداری از کجا است؟ آنهم ذیل نام «شریف» و «خواجه‌نصیر» و «علم و صنعت». آنهم در همصدایی دختر و پسر؛ آنهم به نام اعتراض.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل در پاسخ به همشهری :

می‌توانیم تهدیدات را به سادگی دفع کنیم

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: حملات دشمن روی نقاط آسیب‌پذیر کشور متمرکز شده است .

خیز دولت برای حمایت از کسب‌وکارهای آنلاین

شب گذشته، بسته حمایتی از کسب‌وکارهای مجازی از سوی وزارت ارتباطات رونمایی شد. طی 40روز گذشته، این کسب‌وکارها به‌علت اختلال و قطعی اینترنت و البته فیلترشدن 2پلتفرم مورد استفاده کسب‌وکارها و کاربران، دچار ضرر و زیان قابل‌توجهی شدند.

فرمان در دست راننده های خودمختار

خانواده‌ها متولیان آموزش راهنمایی و رانندگی را مسئول آموزش فرهنگ رانندگی به فرزندانشان می‌دانند و پلیس راهنمایی و رانندگی کشور انگشت اتهام کم‌کاری در قانون‌پذیر کردن جوانان را به طرف خانواده‌ها می‌گیرد.

ثبت سفارش واردات خودرو آغاز شد

به‌دنبال اصلاح ایرادات وارد شده مجلس به آیین‌نامه واردات خودرو و تأیید این آیین‌نامه در هیأت وزیران، واردات خودرو به‌طور رسمی وارد فاز عملیاتی و روند ثبت سفارش شد. به گزارش همشهری، دوشنبه‌شب در نشست مسئولان خودرویی وزارت صمت با نمایندگان 24شرکت‌ واردکننده‌ای که از میان 380متقاضی اولیه، احراز صلاحیت شده و مجوز واردات خودرو دریافت کرده‌اند، جزئیات بیشتری درباره روند واردات مورد بحث قرار گرفت.

در همشهری آنلاین بخوانید

نقل‌قول/ بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی