24
چهار شنبه 4 آبان 1401
شماره 8622
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

«پاییز آمد»؛خاطرات همسر سردار یوسفی

معرفی کتاب
گلستان جعفریان، در کتاب «پاییز آمد» خاطرات فخرالسادات موسوی، همسر سردار شهید احمد یوسفی را گردآوری کرده است.
ویژه
همزمان با بازگشایی مدارس، راهیان‌نور دانش‌آموزی با هدف اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی 8سال دفاع‌مقدس و بازدید از یادمان‌های آن دوران آغاز به‌کار کرد.
توجه به ظرفیت‌های دفاع‌مقدس و نهضت مقاومت در راستای گردشگری تعالی‌بخش سیاست جدید وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است.

شهدای مدافع امنیت از پرستار تا افسر راهنمایی و رانندگی

28نفر از اعضای بسیج و نیروهای انتظامی از ابتدای اغتشاشات تا امروز در جریان حفاظت از امنیت ایران به شهادت رسیدند
شهدای مدافع امنیت، ازجمله نکات برجسته آشوب‌ها و اغتشاش‌های اخیر هستند؛ چهره‌هایی از مردم که با دستان خالی و بدون سلاح رزمی، در کوچه و خیابان حاضر می‌شوند تا امنیت شهروندان و ایران اسلامی را در برابر آشوب و تخریب حفظ کنند، اما در کمین ضدانقلاب قرار می‌گیرند و به شهادت می‌رسند. در اغلب موارد، این شهدا، وسیله‌ای جدی برای دفاع از خود در اختیار نداشتند.
تکامل شخصیت یک رزمنده در دوران دفاع‌مقدس

تکامل شخصیت یک رزمنده در دوران دفاع‌مقدس

کتاب «وقتی مهتاب گم شد»؛ خاطرات علی خوش‌لفظ، به قلم حمید حسام، سرنوشت رزمنده‌ای است که با پیروزی انقلاب اسلامی دچار تحول عظیمی می‌شود و در دوران دفاع‌مقدس حماسه‌ها می‌آفریند و یاد و نامش در تاریخ دفاع‌مقدس ماندگار می‌شود.
برپایی نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌مقدس
یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌مقدس در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دفاع‌مقدس، ایثار و شهادت همزمان با سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.