• دو شنبه 25 مهر 1401
  • الإثْنَيْن 21 ربیع الاول 1444
  • 2022 Oct 17

زندان اوین؛ یک روز پس از آتش‌سوزی

به گزارش همشهری، شامگاه شنبه چند فیلم کوتاه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که از وقوع آتش‌سوزی در بخشی از زندان اوین حکایت می‌کرد. در این تصاویر علاوه بر شعله‌های آتش و دود صدای انفجار نیز به گوش می‌رسید.

2500تجمع مسالمت‌آمیز در 2سال

حوادث اخیر در ایران به بهانه‌ای در دست دشمنان کشور برای موج‌سواری و اتهام‌زنی به ایران تبدیل شده ‌است؛ رویکردی که می‌کوشد جمهوری‌اسلامی را به «سرکوب اعتراضات مسالمت‌آمیز» متهم کند. این درحالی‌است که بررسی‌ها نشان می‌دهد در سال‌های اخیر دست‌کم 2500تجمع مسالمت‌آمیز، به‌صورت قانونی یا غیرقانونی، در کشور برگزار و در آن مطالبات صنفی پیگیری شده ‌است.

حوادث رسانه پایه، با نشانه‌گیری سازمان شناختی مخاطبان ایرانی

براساس مشاهدات یک ماه گذشته، صحنه رخدادهای اخیر کشور عمیقا رسانه‌ پایه، با محوریت روایت تصویر و براساس ضربه به ادارک عمومی جامعه ایرانی استوار شده و سازمان شناختی مخاطبان را نشانه گرفته است.

جنگ پیدا و پنهان مسکو و تل‌آویو

تنش‌ها میان روسیه و رژیم‌صهیونیستی از جنگ اوکراین گرفته تا اختلاف بر سر سوریه، توافق گازی اروپا و تعطیلی آژانس یهود به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است
روابط روسیه و رژیم‌صهیونیستی به پایین‌ترین سطح خود از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی رسیده است؛ تا جایی که سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم‌صهیونیستی _شین بت_ در نامه‌ای از مسکو خواسته در انتخاباتی که قرار است اول نوامبر _10آبان_ در سرزمین‌های اشغالی برگزار شود

هردو جناح باید برای اشکالات نظام پاسخگو باشند

نشست واکاوی عملکرد رسانه‌های داخلی در تنش‌های اجتماعی اخیر با حضور عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه همشهری و محمد قوچانی، مدیرمسئول فصلنامه آگاهی نو روز گذشته در سالن کنفرانس روزنامه اطلاعات برگزار شد.

زخم‌پوش ایرانی برای بیماران پروانه‌ای

مهم‌ترین چالش بیماران مبتلا به EB یا همان بیماری پروانه‌ای، دسترسی به پانسمان‌هایی است که زخم‌های پوستی آنها را التیام ببخشد.
چهاردهمین مدیرکل حقوقی شهرداری تهران در گفت‌وگو با همشهری عملکرد یک‌ساله این مرکز را روایت می‌کند

21هزار میلیارد تومان به نفع شهر

«دفاع از حقوق شهر و شهروندان»؛ این شعار نیست بلکه هدف و وظیفه مرکز حقوقی شهرداری تهران است. مرکزی که کارشناسان حقوقی برای صیانت از داشته‌های شهر و دارایی‌های شهرداری تهران تلاش می‌کنند و سعی دارند این هدف را نه با پایمال کردن حق و حقوق شهروندان بلکه با استفاده از ماده و تبصره‌های قانونی، محقق کنند.

5درصدی‌های لاکچری!

در همشهری آنلاین بخوانید

گزارش نهایی مجلس درباره مهسا امینی