• سه شنبه 8 شهریور 1401
  • الثُّلاثَاء 2 صفر 1444
  • 2022 Aug 30

تغییر ساعت‌کار برای مهار ترافیک مهر

پلیس راهور تهران: پیش‌بینی می‌شودترافیک پایتخت از اول مهر ماه30درصد افزایش یابد
نیمه دوم سال و سال تحصیلی جدید هنوز از راه نرسیده که با بازگشت ساعت کار شرکت‌ها و ادارات به روال قبل، این روزها یکباره شاهد سنگین‌تر شدن ترافیک شهر تهران هستیم.

سینمای ایران؛ هر سانس 23تماشاگر

فروش اغلب فیلم‌های روی پرده تعریف چندانی ندارد و فیلمی نیست که مردم برای دیدنش سر و دست بشکنند.

پایتخت باغ‌ها

بسیاری تهران قدیم را با باغ‌هایش نگاشته و به تصویر کشیده‌اند؛ منطقه‌ای خوش آب و هوا، سرسبز و پردرخت که به‌دلیل قرار گرفتن در مسیر 7روددره پرآب، قریه‌ها و آبادی‌های پایین‌دست آن جمعیت‌پذیر بوده .
شهید جواد صراف؛ جوان‌ترین فرمانده گردان شهادت لشکر 27محمدرسول‌الله ص به روایت مادر

فرار فرمانده؛ از بیمارستان تا خط مقدم

کمتر رزمنده‌ای است که شرح دلاوری‌های جوان‌ترین فرمانده گردان شهادت لشکر‌27محمد رسول‌الله ص را نشنیده باشد؛ کسی که شجاعت و جسارتش در جنگ زبانزد عام و خاص بود.

سهم ناچیز زیستگاه‌ها از درآمد شکار

بخشی از درآمدهای حاصل از شکار در ایران باید صرف حفاظت از زیستگاه‌ها شود اما هیچ آماری از میزان هزینه‌کرد درآمدهای شکار در زیستگاه‌ها وجود ندارد
مؤسسات توریستی این روزها تورهای شکار را برای ارائه در حراجی‌هایی آماده می‌کنند که در آنها هر تور شکار تفریحی به قیمت‌ 15 تا 70هزار دلار فروخته می‌شود.

مدیریت میدانی مقابل مدیریت کارتابلی

رئیس دولت سیزدهم در نشستی خبری، پاسخگوی طیف گسترده‌ای از سؤالات نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی در موضوعات مختلف بود. پاسخ‌های زمان‌بندی شده، دور از حاشیه و به‌نسبت صریح و خارج از ملاحظات در نشست پررنگ بود و پای موضوعات مهم مذاکرات رفع تحریم‌ها، فشارهای اقتصاد تحمیلی بر مردم و ارزیابی شعارهای کلیدی دولت در ساخت مسکن و ایجاد شغل در نخستین سال فعالیت دولت را به این نشست باز کرد.

رسیدگی ویژه به گزارش فولاد مبارکه در دستگاه قضا

رئیس قوه قضاییه در نشست شورای ‌عالی این قوه درباره نحوه رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه دستورهای مهمی صادر کرد.

کناره‌گیری صدر؛ برزخ سیاسی در عراق

برای دومین بار طی کمتر از 3ماه گذشته، «مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر عراق اعلام کرد که از سیاست کناره‌گیری می‌کند.

وضعیت آمار جمعیت ایران در 70 سال گذشته

جمعیت سگ‌های ولگرد، در نقطه بحرانی

در همشهری آنلاین بخوانید