• سه شنبه 1 شهریور 1401
  • الثُّلاثَاء 25 محرم 1444
  • 2022 Aug 23

قیمت ارزاق در سراشیبی افتاد

مشاهدات میدانی از کاهش یا تثبیت قیمت اغلب کالاهای اساسی در یک ماه گذشته حکایت دارد
بعد از شوک قیمتی که اصلاح نرخ ارز واردات و پرداخت یارانه مستقیم به بازار کالاهای اساسی وارد کرد، حالا به‌نظر می‌رسد بعد از 3 ماه بازار مسیر خود را پیدا کرده و قیمت‌ها آرام آرام رو به کاهش گذاشته است.

رخت نو بر تن بازار تهران

جای‌جای بازار بزرگ تهران به‌عنوان قلب اقتصادی نه‌‌تنها پایتخت، بلکه کشور همواره سرگذشت قابل‌توجهی داشته است. هسته اولیه شکل‌گیری تهران شاهد گذرها و اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری بوده و گاهی آتش و گاهی هم اقدامات غیراصولی به شکل و شمایل بخش‌هایی از آن آسیب جدی وارد کرده است.

فسادآمیزتر از فساداقتصادی

عجیب نیست؟ مجلس انقلابی، فساد یک بنگاه اقتصادی را بررسی و افشا کرده و آن‌وقت همین اقدام ضدفساد شده است نشانه فساد تودرتو و فساد سیستمی و چماقی علیه جمهوری اسلامی.

صنایع دفاعی بومی ارمغان استقلال و عزت ملی

دستیابی به توان دفاعی درون‌زا، بازدارنده و راهبردی از مهم‎ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است که با وجود اهمیت، در جنگ شناختی دشمنان مورد تهاجم است.

موضوع‎های باقیمانده برجامی اندک، اما مهم

«هنوز پاسخی از آمریکا دریافت نکرده‎ایم»؛ این موضع سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان حکایت از آن دارد که واشنگتن بار دیگر رویکرد تعلل در تصمیم‌گیری را درپیش گرفته است .

کارنامه یک‌ساله وزارت ارتباطات

وزارت ارتباطات با انتشار گزارشی، چکیده عملکرد یک‌ساله این وزارتخانه را منتشر کرده است. اگرچه مشخص نیست که مخاطب این گزارش مردم، دولت یا مجلس شورای اسلامی است.

اتوبوسرانی آماده استقبال از پاییز

پیش از آنکه مهرماه فرابرسد، ناوگان اتوبوسرانی جان تازه‌ای می‌گیرد تا این بخش حمل‌ونقل همگانی تهران، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید شود.

آب‌تنی مرگبار

وقتی چرخ صنعت و سانتریفیوژ با هم چرخید

روستاییان، دریاچه ارومیه را رها نکرده‌اند

عصای موسی در دست حمیدیان