• پنج شنبه 26 اسفند 1400
  • الْخَمِيس 13 شعبان 1443
  • 2022 Mar 17

ابرپروژه‌هایی برای تهران1401

روز گذشته به مناسبت روز شهردار، علیرضا زاکانی از ابرپروژه‌ها و پروژه‌های کوچک‌مقیاس صحبت کرد. به گزارش همشهری، شهردار تهران که در برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» حضور پیدا کرده بود، از 5پروژه به عنوان ابرپروژه یاد کرد؛

بهار به جاده زده است

سال که تحویل می‌شود انگار در خانه نشستن هم سخت می‌شود و در واقع سخت‌ترین کار دنیا در خانه ماندن است.

3خبر تاریخی از اوکراین و ده‌ها عبرت

این 3خبر از اوکراین در تاریخ ثبت خواهد شد. خبر یکم: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با ال‌سی‌ای اعلام کرد: ما چیزهایی را پیشنهاد دادیم که نمی‌توانستیم تضمین کنیم. به‌ویژه پیوستن اوکراین به ناتو... .

همشهری نوروز هم منتشر می‌شود!

نسخه‌ای که پیش‌روی شماست، آخرین نسخه روزنامه همشهری در سال‌1400 است و 14فروردین ماه نیز نخستین شماره روزنامه همشهری در سال‌1401 در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار خواهد گرفت اما فعالیت رسانه‌ای مؤسسه همشهری در روزهای پیش‌رو و تعطیلات نوروز تعطیلی نخواهد داشت.

هزینه سنگین مهره سوخته روی دست ملکه انگلیس

محکومیت نازنین زاغری پس از 5سال تحمل دوران حبس خود با پرونده 50ساله مطالبات ایران از انگلیس بابت یک قرارداد نظامی خاتمه یافت.

بازگشت به وین؛ شاید خیلی نزدیک

‌سفر اخیر وزیر امورخارجه کشورمان به مسکو و رایزنی‌های برجامی انجام‌شده طی آن، بازتاب وسیعی در محافل خبری و سیاسی جهان داشت.
مجلس شرایط واردات خودرو را اصلاح کرد

تصویب جزئیات واردات خودرو

درجلسه علنی دیروز نمایندگان مجلس، ابهامات شورای نگهبان به طرح واردات خودرو مرتفع و شرایط و ضوابط واردات اعلام شد. به گزارش همشهری، شمارش معکوس برای آزادسازی واردات خودروهای خارجی از اردیبهشت ماه امسال آغاز شد.

واکسیناسیون 4میلیون مهاجر در ایران

عیدانه حمل‌ونقلی به شهروندان تهرانی