• دو شنبه 3 خرداد 1400
  • الإثْنَيْن 12 شوال 1442
  • 2021 May 24

جریان خاموشی

و ناگهان برق قطع می‌شود! این حکایت چند روز اخیر مردم ایران شده و آنها باردیگر شاهد خاموشی‌های اعلام نشده هستند و حتی روز گذشته هم که شرکت توزیع برق استان تهران، نخستین جدول خاموشی‌های خود را منتشر کرد، بسیاری شوکه شدند چرا که قطع برق آنها با جدول همخوانی نداشت.

خرمشهر هنوز هم فرمانده می‌خواهد

اینجا، خرمشهر است؛ شهر سرخ‌جامگان. قدیمی‌ها تصویرشان از خرمشهر یک‌ قاب عکس سرخ است روی کارون. آفتاب غروب که می‌تابید، رنگ کارون سرخ می‌شد و لنج‌هایی که لب تا لب بار داشتند و به مقصدی می‌رفتند یا از مقصدی می‌آمدند. حالا چه فرقی‌ می‌کند؟

آزادسازی خرمشهر، همبستگی و اعتماد به نفس ایرانیان

سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر برای ملت ایران، نیروهای مسلح و ملت‌های مسلمان منطقه غرورآفرین است.

13سؤال حوزه سلامت از کاندیداهای ریاست جمهوری

کمتر از ۳۰ روز دیگر هشتمین رئیس‌جمهور ایران انتخاب می‌شود. در این دوره انتخابات، حوزه سلامت و مطالبات آن از جایگاه مهمی برخوردار است زیرا نه‌تنها کشور ایران بلکه تمامی جهانیان حدود یک سال‌ونیم است که درگیر جدی‌ترین پاندمی یکصدسال اخیر شده‌اند.

رکورد احداث پارک را شکستیم

تفاهمنامه همکاری شهرداری تهران و دانشگاه تهران برای ساخت باغ گیاه‌شناسی و پارک - موزه علم در پایتخت امضا شد.

یادِ تیمسار

یک آگهی تسلیت دو، سه روزی است سوژه فعالان شبکه‌های اجتماعی شده است؛ پیامی به مناسبت درگذشت رئیس زندان قصر در دهه 40 که به امضای جمعی از اعضای حزب ملل اسلامی رسیده است: «درگذشت مرحوم مبرور تیمسار اصغر کورنگی را به فرزندان، بازماندگان، دوستان و آشنایان مقیم داخل و خارج به‌ویژه جناب آقای فریدون کورنگی تسلیت می‌گوییم.»

بازنشستگان در تعقیب معاش مکفی