17
دو شنبه 3 خرداد 1400
شماره 8227
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زیر حلقه/ پنجره تدارکات

تیم ملی بسکتبال پنجره سوم کاپ آسیا را بدون بازی تدارکاتی برگزار می‌کند. از اول سال صحبت از بازی تدارکاتی در اروپا و سوریه و لبنان بود اما دیروز فدراسیون آب پاکی را روی دست همه ریخت و خبرهایی که خودش منتشر کرده بود را به نوعی تکذیب کرد.
ویژه
در روزهایی که محمدرضا زنوزی مالک تراکتور کمترین توجه ممکن را به این تیم نشان می‌دهد، شایعه شده او در حال مذاکره با کارلوس کی‌روش است تا برای فصل آینده هدایت این تیم را به سرمربی پرتغالی بسپارد.
شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق پرسپولیس در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس: چند وقتی است که می‌بینم برای خودشان شایعه می‌کنند.
قطعی برق، مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا را تحت‌تأثیر قرار داده است. شطرنج‌بازان می‌گویند مسئولان فدراسیون چرا روزهای قبل با اداره برق هماهنگ نکرده بودند که در ساعت برگزاری مسابقه برق قطع نشود.
با لغو حکم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو از سوی دادگاه حکمیت ورزشCAS که باعث شد تیم ملی ایران فرصت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کند. محمد محمدی بریمانلو سرگروه تیم ملی ایران با آنکه تا یک قدمی مدال رفت نتوانست روی سکوی قهرمانی آسیا قرار بگیرد، ولی سهمیه حضور در المپیک توکیو را کسب کرد.
سال‌ها بعد احتمالا، بسیاری از ما لالیگای 2021-2020 را با تصویری از لوئیس سوارس به یاد می‌آوریم، که وسط استادیوم خالی از تماشاگر «نوئوو استادیو خوزه زوریلا» روی چمن نشسته، موبایلش را روبه‌رویش گرفته و درحالی‌که با یک نفر تماس برقرار کرده، از خوشحالی اشک می‌ریزد.
دیدار امشب ذوب‌آهن- پرسپولیس بیش از آنچه تصور کنید حساس است؛ آنقدر که تیم‌های صدر و قعر جدول به این دیدار چشم دوخته‌اند و بخشی از معادلات بقا و قهرمانی در همین 90دقیقه روشن خواهد شد.

دیده‌بان صلح در فوتبال

کریم باقری در گفت‌‌وگو با همشهری از دلایل میانجیگری همیشگی‌اش در دعواهای کنار زمین می‌گوید
کریم باقری نیازی به توصیف‌های اغراق‌آمیز ندارد. او در دوران بازیگری آنقدر فوق‌العاده بود که با زدن 50گل در تیم ملی و البته درخشش در رده باشگاهی، خودش را به‌عنوان یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال ایران معرفی کرد.
قرص فراموشی داربی

قرص فراموشی داربی

استقلال بعد از باخت به پرسپولیس و کسب یک امتیاز از 3مسابقه اخیرش، امشب در آبادان به‌دنبال پیروزی است
در 2 بازی عقب‌افتاده از هفته بیستم لیگ برتر، امشب فولاد میزبان تراکتور است و استقلال هم به میهمانی صنعت‌نفت آبادان می‌رود. هفته بیستم لیگ که سایر بازی‌هایش در فروردین‌ماه برگزار شد امشب با این 2بازی به پایان می‌رسد.
نکته بازی/ هر مجری، یک شاکی
ما خودمان دل خوشی از صدا و سیما نداریم، اما این وضعیت هم که همه باشگاه‌ها منتظرند یک نفر روی آنتن تلویزیون یک چیزی بگوید تا فورا از او شکایت کنند، اصلا جالب نیست.
در فصل جاری لیگ برتر ایران، هیچ تیمی به اندازه سپاهان روی حریفان خود خطا نکرده است.

برنامه بازی‌ها

برنامه بازی‌ها

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم

نقل قول

سرخیو آگوئرو پس از ترک سیتی: وقتی به اینجا آمدم، می‌خواستم در لیگ برتر بازی کنم. نمی‌دانستم برای کدام تیم اما وقتی مدیر برنامه‌هایم با من تماس گرفت و گفت منچسترسیتی مرا می‌خواهد، جواب مثبت دادم چون از لیگ برتر خوشم می‌آمد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بدون تردید یکی از ناموفق‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران در فصل گذشته علیرضا بیرانوند بود؛ دروازه‌بان اول تیم ملی که با ذوق و شوق فراوان به آنتورپ بلژیک پیوست، اما مقاطع زیادی از فصل را روی نیمکت نشست و بی‌اعتنایی‌های فراوانی را تحمل کرد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8227