• سه شنبه 23 دی 1399
  • الثُّلاثَاء 28 جمادی الاول 1442
  • 2021 Jan 12

بازگشت به مدرسه با گام‌های آهسته

با ایده بازگشایی مدارس در زمان کرونا مخالفید؟ شاید لازم باشد نگاه‌تان را عوض کنید
«آیا مدارس باید بازگشایی شوند؟» درحالی‌که تجربه بیشتر کشورهای جهان از زندگی با کرونا یک‌ساله شده یا به‌زودی می‌شود، حالا پاسخ روشن‌تری برای این پرسش وجود دارد.

تغییر چهره تهران با 22 «خیابان کامل»

تهران، صاحب ۲۲ خیابان کامل به طول 32کیلومتر می‌شود؛ خیابان‌هایی که پس از اصلاح و بازآرایی برای ایجاد دسترسی امن، جذاب و راحت برای همه شهروندان اعم از عابران پیاده، دوچرخه‌سواران، خودروها و وسایل حمل‌ونقل عمومی در دسترس مردم قرار می‌گیرند.

سرزندگی و روحیه‌بخشی در شهر

شاید صحبت از سرزندگی و روحیه‌بخشی در شهر در این دوران وانفسای کرونا کمی دور از ذهن و خارج از موضوع باشد و ما را یاد حرف ماری آنتوانت بیندازد! *

ربع قرن انتقاد ناشنیده

مراسم روز ملی صادرات برای نخستین‌بار از سوی اتاق بازرگانی ایران برگزار شد. ۲۴ سال زمان برد تا دولت این مسئولیت را به بخش خصوصی واگذار کند، اما این امیدواری وجود دارد که دولت‌ها در نگرش اصلی خود اعتماد واقعی به فعالان اقتصادی را بگنجانند؛ چه اینکه به گفته خودشان هرگاه مسئولیت به مردم واگذار شده، نتیجه بهتری نسبت به عملکرد دولت به‌دست آمده است.

دلایل فراز و فرود بورس چیست؟

از زمان آغاز نزول بازار سهام از مرداد امسال، شاخص کل بورس تهران عمدتا در محدوده 1.2تا 1.5میلیون واحد نوسان کرده و حتی تلاشش برای عبور از محدوده یک میلیون و 550هزار واحد ناموفق بوده است؛ علت این قفل شدن منحنی شاخص بورس در این محدوده چیست.

2میلیون دوز واکسن وارد ایران می‌شود

ردپای ویروس انگلیسی کرونا در مازندران و کردستان دیده شده است. براساس اعلام رئیس سازمان نظام پزشکی یک مورد در کردستان و حدود 4مورد از ابتلا به این ویروس در استان مازندران شناسایی شده است که برای جلوگیری از ورود و شیوع این ویروس باید مرزهای هوایی جدی‌تر کنترل شوند.
گلایه‌های علی مطهری از عدم‌تحمل منتقد در کشور

بگذاریم مردم حرفشان را بزنند

اولین و آخرین گفت‌وگوی تفصیلی من با علی مطهری تا پیش از همین گفت‌وگوی پیش رو به انتخابات مجلس هشتم برمی‌گشت؛ به زمانی که فرزند شهید مطهری در فهرست جریان اصولگرا قرار گرفته بود تا به پشتوانه این جریان راهی پارلمان شود.

بازگشت زندگی به خیابان خاطره ها