• یکشنبه 5 مرداد 1399
  • الأحَد 5 ذی الحجه 1441
  • 2020 Jul 26

مراسم محرم قطعاً، پروتکل بهداشتی حتماً

رئیس‌جمهوری دیروز برای دومین‌بار بر ضرورت برگزاری مراسم سوگواری امام حسینع در محرم و صفر امسال تأکید کرد و گفت این مراسم باید در همه شهرهای کشور برگزار شود؛ چه وضعیت آنها سفید باشد و چه قرمز. همزمان شماری از شخصیت‌های مذهبی و سیاسی ازجمله شماری از استادان حوزه‌های علمیه از این تصمیم حمایت کرده و گفته‌اند قرنطینه‌ای که پیش از این در ‌ماه رمضان موجب تعطیلی مجالس روضه شده بوده هم ضرورتی نداشته است.

پیدایم کن

سالار عقیلی در ادامه برگزاری کنسرت‌های آنلاین در تالار وحدت، برای نخستین بار کنسرت خود را بدون تماشاگر برگزار کرد. اجرای عقیلی در حالی بود که حریر شریعت‌زاده با نواختن پیانو او را همراهی می‌کرد.

بازخوانی مفهوم خیابان؛ بازگشتی به مفهوم انسان

با توجه به فضای ایجادشده برای تردد خودروها بیشتر شهرهای جهان دستخوش چالشی به‌عنوان اولویت محوری شده‌اند.

اقبال مردم به مدارس دولتی

امسال ثبت‌نام دانش‌آموزان رنگ و بوی دیگری دارد؛ ثبت‌نام در مدارس دولتی! والدین بسیاری از دانش‌آموزان با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت آموزشی کشور تصمیم گرفته‌اند فرزندان‌شان را در مدارس دولتی ثبت‌نام کنند.

مسئله‌ای به نام «معلم حرفه‌ای»

بحران کمبود معلم حداقل تا سال1404 را می‌توان نمادی از شلختگی، ناکارآمدی و مدیریت جزیره‌ای و روزمره در آموزش و پرورش دانست؛ وزارتخانه‌ای که قرار است براساس سند تحول بنیادینش، در افق1404، ترسیم‌گر ایرانی توسعه‌یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه با هویتی اسلامی، انقلابی، الهام‌بخش جهان اسلام همراه با تعاملی سازنده و مؤثر در عرصه روابط بین‌المللی باشد.

فیلترینگ خاموش با اینترنت گران

پس از گذشت حدود سه هفته هنوز هیچ‌کسی در کشور زورش به اپراتورها برای بازگرداندن قیمت بسته‌های اینترنت موبایل به وضعیت سابق نرسیده است.

نام‌گذاری یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی به نام شهید «مرتضی حیدری»

مسئولان شهر باید به پاس قدردانی از ایثارگری شهید آتش‌نشان، مرتضی حیدری اقدامات ویژه‌ای را انجام دهند.
رشد نقدینگی در اقتصاد ایران چه وضعیتی‌داشته است؟

اعداد سمی

پرونده نقدینگی سال98 با اعداد خوبی بسته نشد.

امروز در همشهری سده سنگ و الماس می‌خوانید