12
یکشنبه 5 مرداد 1399
شماره 7997
جامعه
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
به‌منظور تشویق پس‌انداز و حمایت از کارکنان دولت از طریق تامین اندوخته بنا به درخواست هریک از مستخدمین شاغل اعم از رسمی، ثابت و پیمانی وزارتخانه‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی، به دولت اجازه داده می‌شود حساب سپرده ثابت خاصی تحت عنوان حساب پس‌انداز سهم مستخدم نزد یکی از بانک‌ها به‌نام او افتتاح و همه ماهه برابر ۳۵درصد حداقل حقوق مبنای جدول موضوع ماده‌یک قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت را به‌عنوان پس‌انداز سهم مستخدم از دریافتی او کسر و به‌حساب مزبور واریز کنند.
گزارش دو
آسیه دیشب خواب دیده که سر چهارراه ولیعصر پایش را گذاشته روی پدال چرخ خیاطی و می‌تازد. انگار همه عالم جمع شده‌اند تا او پرچم سه رنگ بدوزد. سبز، سفید و قرمز که یک طرفش زیر سوزن چرخ خیاطی است وطرف دیگرش ناکجاآباد.
مراسم محرم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

مراسم محرم قطعاً، پروتکل بهداشتی حتماً

گزارش
رئیس‌جمهوری دیروز برای دومین‌بار بر ضرورت برگزاری مراسم سوگواری امام حسینع در محرم و صفر امسال تأکید کرد و گفت این مراسم باید در همه شهرهای کشور برگزار شود؛ چه وضعیت آنها سفید باشد و چه قرمز. همزمان شماری از شخصیت‌های مذهبی و سیاسی ازجمله شماری از استادان حوزه‌های علمیه از این تصمیم حمایت کرده و گفته‌اند قرنطینه‌ای که پیش از این در ‌ماه رمضان موجب تعطیلی مجالس روضه شده بوده هم ضرورتی نداشته است.