• دو شنبه 19 خرداد 1399
  • الإثْنَيْن 16 شوال 1441
  • 2020 Jun 08

صدای پای آب در «غیزانیه»

فاز اول طرح آب‌رسانی به «غیزانیه» اهواز بهره‌برداری شد و حالا چشم امید اهالی به تکمیل فازهای بعدی و تامین آب پایدار برای همه جمعیت منطقه است
​​​​​​​آب از شنبه شب پشت درهای بخش «غیزانیه» رسید؛ اتفاقی که بعد از 4سال وعده‌های مکرر، حداقل برای 13روستا از دهستان «مشرحات» که در فاز اول طرح آب‌رسانی به منطقه تعریف شده‌اند، دلگرم‌کننده بود.

زندگی با ماسک

همشهری از بی‌توجهی نگران‌کننده مردم به پروتکل‌های بهداشتی گزارش می‌دهد - قوانین ماسکی در سایر کشورها پس از شیوع کرونا چگونه بود؟ - دولت برای حل مشکل ماسک چطور عمل کرد؟ - درباره تلاش‌های خلاقانه هنرمندان و شرکت‌های بزرگ مد جهان برای تولید ماسک - «همشهری» در یک بیمارستان پذیرنده بیماران کرونا به دیدار کسانی رفته که کمتراز آنها شنیده‌ایم - از ماسک‌های تنفسی در بازار چه می‌دانیم؟

باغی میان 2خیابان

«وسط باغِ بزرگ، عمارت 3طبقه و حوضخانه زیبایی بود که از فواره حوض کاشی آن پیوسته آب صافی فوران می‌نمود.

ماسک را جدی بگیریم

با شروع به‌کار مردم و بازگشایی مشاغل، همچنان بسیاری درباره لزوم استفاده از ماسک مردد هستند.

امید به عدلیه

تطهیر درس‌آموز قوه قضاییه از برخی آفات و لغزش‌ها، گام بسیار ارزشمند و تعیین‌کننده در مسیر اجرای عدالت است که این روزها شاهد مصداق مهمی از آن هستیم.

رمزگشایی از توافق درباره پادگان06

توافق 2ارگان بزرگ برای تغییر کاربری پادگان06 حاصل یکی از بزرگ‌ترین مذاکرات توسعه شهری تهران است که نزدیک یک دهه ادامه داشت و سرانجام به نتیجه رسید.

وداع با فرمانده

رمضان شلح، دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ساعات بامدادی روز گذشته، در سن 62سالگی و پس از نبردی طولانی با بیماری درگذشت.

مزد ۹۹ چکش‌کاری شد

بعد از حدود ۵۰ روز اعتراض و پیگیری تشکل‌های کارگران برای اصلاح مصوبه مزد‌۹۹، بالاخره شورای‌عالی کار برای تعیین حق مسکن کارگری تشکیل جلسه داد و در این نشست بخشی از نظر گروه کارگری در شیوه تعیین مزد‌۹۹ را اعمال کرد.