• یکشنبه 13 بهمن 1398
  • الأحَد 7 جمادی الثانی 1441
  • 2020 Feb 02

معمای سوانح هوایی

سریال وقوع سوانح هوایی همچنان ادامه دارد و هر روز خبر تازه‌ای درباره خروج هواپیما از باند، نقص فنی، فرود اضطراری و... شنیده می‌شود.

حضور رهبر معظم انقلاب در مرقد امام ره

​​​​​​​همزمان با آغاز دهه فجر و در آستانه چهل‌ویکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در مرقد مطهر امام عظیم‌الشأن ملت ایران حضور یافتند و با قرائت نماز و قرآن یاد آن عزیز سفر کرده را گرامی داشتند.

مهار تب اقتصاد و روزنه‌های امید

شاخص‌های کلیدی اقتصاد ایران به‌ویژه شاخص نرخ تورم در ماه‌های اخیر رو به بهبود است و همزمان با نزولی شدن نرخ تورم در بخش مصرف، مرکز آمار ایران از کاهش هزینه تولید به‌عنوان شاخص نمایانگر آینده نرخ تورم بخش مصرف خبر داده است.
سعید نمکی، وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت کنترل ویروس کرونا در کشور به همشهری گفت

کنترل مرزها برای مقابله با کرونا

ویروس کرونا با سرعت بسیار در سطح جهان در حال گسترش است و تاکنون حدود 12هزار نفر در سطح جهان به این بیماری مبتلا شده‌اند.

تهران میزبان بزرگ‌ترین رویداد گردشگری‌جهان

کمتر از 6‌ماه پس از عضویت مجموع0ه‌ فرهنگ00ی‌ و ‌گردشگری عباس‌آباد تهران در سازمان‌جهانی گردشگری UNWTO حالا مدیران شهری از میزبانی تهران به مرکزیت این مجموعه، از اجلاس جهانی گردشگری شهری ۲۰۲۱ خبر می‌دهند.

پیش‌بینی کاهش تورم از 4مسیر

تازه‌ترین آمارهای رسمی نشان می‌دهد هزینه‌های تولید در 4بخش صنعت، معدن، برق و گاوداری صنعتی در حال کاهش است.
شیرجه مکتوب با محمد‌کارت در دنیای «شنای پروانه»

فیلم من یک لات‌گرافی است

این یک قصه واقعی است، نفس‌تان را حبس کنید و خودتان را بگذارید جای آن ایفاگران نقش‌های عاشق‌پیشه و قمارباز فیلم «بچه‌خور» تا دریابید سینما گاهی می‌شود شاهد تلخی‌ها، گاهی همدل عاشقی‌ها و گاهی نفس حبس‌شده از دردها در وان پر از لزجی و طمع.