• شنبه 12 بهمن 1398
  • السَّبْت 6 جمادی الثانی 1441
  • 2020 Feb 01

لغو آزمایشی تحریم دارو

داروهای مورد نیاز ایران تحت نظارت شدید آمریکا از مسیر کانال مالی سوئیس تامین خواهد شد
طلسم تحریم دارویی ایران با مجوز وزارت خزانه‌داری آمریکا شکست اما به گفته رئیس‌کل بانک مرکزی،  با این تفاوت که پول تامین دارو از منابع مالی ایران نزد بانک‌های سوئیسی تامین شده است.

عبور از جشنواره، توقف در فیلم‌ها

پنهان نمی‌کنم / خانم‌ها / آقایان / من نیز می‌دانم که میوه / در سوگواری طعم ندارد / حرف اگر بزنیم / حرف آوازهایی‌ست / که زیر باران هم / می‌توان خواند.

روزهای انقلاب روزهای همبستگی و فداکاری

انقلاب، بدون همبستگی بخش‌های وسیعی از جامعه ایران با عقاید و سلایق گوناگون، ممکن نبود.

سرمایه نمادینی به نام فجر

اندوخته‌ها، آداب و رسوم، ارزش‌ها و قواعد ارزشمند یک جامعه را می‌توان در سرمایه اقتصادی، سرمایه اجتماعی، سرمایه انسانی و سرمایه نمادین مشاهده کرد.

الزامات تصمیم 250هزار میلیارد تومانی

250هزار میلیارد تومان منابع تبصره14 لایحه بودجه که هفته گذشته در کمیسیون تلفیق مجلس تصمیماتی درخصوص آن گرفته شد، یکی از مهم‌ترین ارکان بودجه برای موفقیت سیاست‌های رفاهی برای مقابله با فقر و کاهش تبعیض در شرایط سخت و پیچیده کشور است.

ویروس ترس در یک قدمی ایران

​​​​​​​ویروس کرونا که ترس را به جان جهانیان انداخته حالا به یک قدمی کشورمان هم رسیده است تا جایی که مسئولان وزارت بهداشت اعلام کرده‌اند 6مورد مشکوک به این بیماری در کشور مشاهده شده  که بررسی‌ها نشان داده است به این ویروس مبتلا نبوده‌اند. البته مدیرکل دفتر بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت هم اعلام کرده است که احتمال ورود این بیماری به کشورمان وجود دارد، اگرچه  تاکنون هیچ فرد مبتلایی به این بیماری در کشور شناسایی نشده است.

بدهی، املاک و قراردادهای20سال شهرداری تهران زیر ذره‌بین شورای شهر

سخنگوی شورای شهر تهران جزئیات 3طرح تحقیق و تفحص شورای شهر از املاک، بدهی‌ها و قرارداد شهرداری با رسا تجارت را تشریح کرد.

هنر گران

​​​​​​​حراج تهران نهادی مستقل و خصوصی است که در تهران فعالیت می‌کند و بازار اصلی فروش آثار هنرهای تجسمی همچون نقاشی، مجسمه، نقاشیخط و عکس است.