6
شنبه 12 بهمن 1398
شماره 7870
سیاست
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه مشهد گفت: بیچارگی‌های اخیر آمریکا ثابت کرد که آمریکا فقط راه مقابله‌اش با ما به نیرنگ، فریب و خدعه منحصر شده و دیگر قدرت ندارد و ما باید حواسمان جمع باشد که فریب نخوریم.
غلامعلی رجایی، مشاور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در دوره ریاست وی بر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات جنجالی رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به استقرار مجمع در محل کاخ مرمر گفت: اگر می‌خواستند برای مجمع تشخیص مصلحت نظام ساختمانی بسازند باید میلیاردها تومان هزینه می‌کردند.
گزارش
در پی رونمایی از طرح ظالمانه معامله قرن، مقامات کشورمان این طرح را یک توطئه علیه ملت فلسطین دانسته و آن را با طرح‌های مشابه دوران آپارتاید مقایسه کردند. حساب کاربری رهبر معظم انقلاب در توییتر در واکنش به این طرح با بازنشر بخشی از سخنان ایشان در 25تیرماه سال97 نوشت: «قضیه‌ فلسطین از یادها نخواهد رفت و مسلما ملت فلسطین و همه ملت‌های مسلمان در مقابل آنان خواهند ایستاد و نمی‌گذارند معامله قرن اتفاق بیفتد.
جمعی از اصلاح‌طلبان از سخنان رئیس‌جمهور درباره رقابتی شدن انتخابات حمایت کردند

دلواپسان انتخابات

نگرانی اصولگرایانه از مجلس صفرکیلومترها توکلی: حذف برخی نامزدهای انتخابات، به جای وحدت، شقاق ایجاد می‌کند و در وضعیتی که ما در آن به سر می‌بریم، این امر خطرناک است
انتخابات
نه خبری از جنبش‌های اجتماعی دَم انتخابات است و نه جدل‌های انتخاباتی چون گذشته نقل کوی و برزن‌ها؛ تنها صدای انتخاباتی که شنیده می‌شود جدال بر سر سهم جریان‌های سیاسی در مجلس آینده است که آن هم از تریبون‌ها در رسانه‌ها منعکس می‌شود. در همین فضاست که می‌توان گفت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حاشیه‌ای جدی و نوظهور دارد؛ خاموشی عامه مردم و جدل و فریادهای اصلاح‌طلبان و هم‌طیف‌هایشان بر سر تیغ تیز رد صلاحیت 70درصدی کاندیداهایشان در سراسر کشور.