• شنبه 16 آذر 1398
  • السَّبْت 9 ربیع الثانی 1441
  • 2019 Dec 07

صدای دانشجو را بشنوید

تعدادی از فعالان دانشجویی همزمان با روز دانشجو از مطالبات دانشجویان به همشهری می‌گویند
دانشگاه و فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی و مطالبه‌گری دانشجویان جزو پیشران‌های اصلی اصلاحات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... در هر کشوری ازجمله ایران است و این مهم در شرایط سختی همچون فضای کنونی کشور بیش از پیش خود را نمایان می‌کند.

جذابیت‌های پنهان پسماند

زباله یا دوریختنی‌هایی که به‌نظر بی‌فایده هستند، می‌توانند مفید باشند. مفید به اندازه خلق یک اثر هنری، مانند مجسمه‌ای که تصویر یک زن را نشان می‌دهد.

نمازجمعه، ظرفیتی برای نهادینه‌سازی مسئولیت‌پذیری

دست خدا با جماعت است.

پرونده نافرجام سقوط هواپیمای سی130

15سال از سانحه تلخ سقوط هواپیمای سی130 نیروی هوایی ارتش و جان باختن جمعی از اصحاب رسانه، ازجمله همکارمان شهید محمد کربلایی‌احمد و کارکنان ارتش می‌گذرد.

افتتاح یک ایستگاه مترو در هر ماه

شهردار تهران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه: 2 رام قطار تا پایان آذرماه به ناوگان متروی پایتخت اضافه می‌شود
سال‌ها قبل آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجلس وقت برای نخستین‌بار بخشی از خطبه‌های نمازجمعه را به تأکید بر ضرورت اجرای پروژه ‌مترو اختصاص داد.

شبی که قاچاق کامل شد

«از دلی که با سنگ غم شکسته، چه انتظاری داری؟» این بخش از ترانه معروف خواننده لاله‌زاری که در فیلم روی پرده «مطرب» با صدای نه‌چندان روح‌پرور پرویز پرستویی شنیده می‌شود شرح حال این روزهای هنر تنبیه‌ شده و صنعت بی‌رمق ‌سینما در این مملکت است.

عزا به وقت عروسی

«آتش‌سوزی، ازدحام و عروسی که عزا شد.»

شائبه‌های تخفیف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

اگر شما هم از مشتریان پروپاقرص خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با اتکاء به تخفیف‌های مناسبتی، فصلی یا ... هستید یا با دریافت خواسته و ناخواسته پیامک‌های تخفیف ویژه 10تا بیش از 50درصدی برخی کالاهای اساسی و اقلام مصرفی توسط این فروشگاه‌ها، مال‌ها و ... برای خرید ارزان و با کیفیت بهتر اقلام کالایی وسوسه شده‌اید، حتما از کم‌و‌کیف و واقعی یا غیرواقعی بودن جشنواره‌های تخفیف این مراکز خرده‌فروشی کالا اطلاع دارید.