• شنبه 9 آذر 1398
  • السَّبْت 2 ربیع الثانی 1441
  • 2019 Nov 30

واکاوی یک اعتراض

غبار و فضای سنگینی بر اعتراضاتی که پس از افزایش قیمت بنزین رخ داد در جامعه حاکم است و هنوز این حوادث با ابهامات و علامت سؤال‌های بسیاری همراه است.

28سال‌تعلیق قوانین ضد دود

با انگشت‌تان یک سانتی‌متر را مشخص کنید. حالا همین را به 10هزار قسمت تقسیم کنید.

بایدها و گستره اصلاحات اقتصادی

هنگامی که درباره ضرورت اصلاحات اقتصادی درایران، میان اقتصاددانان، فعالان اقتصادی و حتی سیاستمداران و شهروندان، موجی از گفت‌وگو و سخن و نوشته را می‌شنویم و می‌خوانیم؛ باید قبول کنیم اقتصاد ایران درمسیر درستی نیست.

«سازمان محیط‌زیست» نهاد مسئول آلودگی هواست

فکر نمی‌کنم ادعا‌های اخیر درباره جایگاه تهران در میان آلوده‌ترین شهر‌های دنیا صحیح باشد.

آنفلوآنزا بی صدا جان می‌گیرد

بیش از 40 نفر در چند ماه اخیر در استان‌های مختلف به دلیل ابتلا به آنفلوآنزا درگذشته‌اند‌ و کارشناسان می‌گویند موج دوم این بیماری تا دو ماه دیگر گسترش خواهد یافت
براساس آخرین آمار رسمی اعلام‌شده ازسوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا پایان هفته گذشته ۹ هزار بیمار تنفسی در بیمارستان‌های کشور بستری شدند که از این تعداد، ۳۴۲ نفر مبتلا به آنفلوآنزا بودند و تحت درمان قرار گرفتند.

اعتمادسازی، شرط اصلاحات اقتصادی

داوود سوری، اقتصاددان و عضو سابق هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و عضو سابق هیأت علمی مؤسسه بانکداری ایران معتقد است: دولت فعلی فرصت و توان لازم‌ برای اجرای اصلاحات اقتصادی، در مدت باقیمانده از عمر خود را ندارد.

پیروزی خیابان یا مقدمه بحران

«همگان می‌دانند که بنده در گذشته، استعفای خود را علنا در راستای تحقق منافع ملت و کشور مطرح کرده بودم. خداوند عراق، مردمش و مرجعیت آن را که چراغ راهی برای همگی ماست حفظ کند.»

سهم زیاد صنایع کوچک در بوی بد اطراف فرودگاه امام‌

بوی نامطبوع و مرموز در 12دی97 شهر تهران، بعد از بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی ره به مشام رسید.