• سه شنبه 14 آبان 1398
  • الثُّلاثَاء 7 ربیع الاول 1441
  • 2019 Nov 05

جنگ ‌شکار در ایران

مخالفان: نابودی حیات‌وحش با 3 میلیون‌اسلحه مجاز و سهمیه 300میلیون فشنگ آغاز شده است - موافقان: با بستن مسیر شکار قانونی، گونه‌های حیات‌وحش توسط شکارچیان متخلف نابود می‌شوند
جنگ شکار در ایران آغاز شده است.
مراسم راهپیمایی 13آبان در تهران و شهرهای سراسر کشور برگزار شد

حضور باشکوه نسل جدید انقلاب در راهپیمایی

راهپیمایی ۱۳آبان، روز گذشته در مقابل سفارت سابق آمریکا در تهران و همچنین سایر استان‌ها با حضور با شکوه اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار شد؛ راهپیمایی امسال با شعار «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» در شهرها و شهرستان‌های سراسر کشور برگزار شد.

امنیت بومی خلیج‌فارس

در شرایطی که ترامپ و حامیان منطقه‌ای‌اش هر روز به‌دنبال فاصله‌انداختن میان ایران و عربستان و افزایش تنش‌ها در منطقه خاورمیانه هستند، در گوشه‌ای دیگر از منطقه، جمهوری اسلامی ایران کماکان به طرح‌ها و تلاش‌های صلح‌طلبانه‌اش ادامه می‌دهد و امیدوار به برقراری صلح و ثبات در سایه گفت‌وگوهای منطقه‌ای است.

تاریخ مغفول جان‌نثاران تهران

یکی از موضوعاتی که در تاریخ اجتماعی- فرهنگی و مذهبی تهران مغفول باقی‌مانده، هیئت‌های صنفی منسوب به ائمه است که سابقه‌ای به‌اندازه شکل‌گیری اصناف و کم و بیش پایتختی تهران دارند.

مسئولیت اجتماعی شهرداری در ساخت مسکن استیجاری

با افزایش قیمت مسکن در سال1397 تا حدود60درصد، باز هم بحث حرکت بخشی از مستأجران تهرانی به مناطق حاشیه‌ای و از آنجا به شهرهای اطراف تهران مطرح شد؛ تا جایی که از حذف یا جابه‌جایی 42درصد از ساکنان تهران صحبت شد.

جدایی مهریه از زندان

طرح حذف زندان برای زندانیان مهریه در کارگروه کمیسیون قضایی مجلس مورد بررسی قرار گرفت و این کمیسیون تصویب کرد که زندانی شدن مردان به‌دلیل عدم‌پرداخت مهریه حذف شود.

دوره دوم شاعری‌ام مدیون فضای مجازی است

سیدعلی میرافضلی از شاعرانی است که در خلوت، راه خود را پیموده. شعر او بدون پشتیبانی گروه و دسته و جریانی بالا آمده و به مرور فراگیر شده است. راه او، از همان آغاز، از سال1373 که «تقویم برگ‌های خزان» را منتشر کرد، روشن بود.

جمع‌تر بنشینید پرسپولیس آمد

پرسپولیس در یک بازی کم‌حادثه اما پرحاشیه فولاد را شکست داد و موقتا با صدرنشین هم‌امتیاز شد.

رونمایی از غول هسته‌ای ایران

لبخند کرخه به هورالعظیم