6
سه شنبه 14 آبان 1398
شماره 7799
ایرانشهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تجربه ثابت کرده که فضاهای شهری، بدون برخورداری از جلوه‌های هنر و زیبایی، پذیرش اجتماعی نخواهند داشت، اما نحوه تلفیق هنر با فضای کالبدی شهر، دارای ظرافت‌هایی است که در صورت نادیده‌گرفته‌شدن، نتیجه عکس برای شهر به همراه دارد.
اهمیت استاندارد و نظارت بر کالا و محصولات از سوی اداره‌ کل استاندارد برای استان مرکزی با بیش از 2800 واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک و چهارمین قطب صنعتی کشور، از ضرورت‌های غیرقابل انکار است.
بارش متوالی با بیشینه 100 و 140 میلی‌متر سبب طغیان رودخانه‌ها در مناطق آق‌قلا، بندرگز و نوکنده گیلان و آب‌گرفتگی معابر شهری و قطع راه‌های ارتباطی برخی روستا‌ها در بهشهر و گلوگاه استان مازندران شد.

لبخند کرخه به هورالعظیم

آب کرخه بعد از اجرای طرح لایروبی و زهکشی سرشاخه‌ها به تالاب هورالعظیم رسیده و جانی تازه به آن بخشیده است
اجرای طرح لایروبی و زهکشی سرشاخه‌های رودخانه کرخه، منتهی به تالاب هورالعظیم، آب کرخه را در رگ‌های هور‌العظیم جاری کرد تا جایی که مسئولان استانی از رونق کشاورزی و جان گرفتن تالاب خبر می‌دهند.
افتتاح مدرسه‌ دوستی در دالاهو

افتتاح مدرسه‌ دوستی در دالاهو

همزمان با 13آبان، روز دانش‌آموز؛ مدرسه مجهز روستای بیامه علیا از مناطق زلزله زده شهرستان دالاهو در استان کرمانشاه با هدف رفع بخشی از دغدغه‌های تحصیلی در مناطق زلزله‌زده به بهره‌برداری رسید.
صدای استان‌ها
صدای استان‌ها
با بارندگی مجدد و جاری شدن سیل در رشت، دوباره شاهد شکستن پل‌ها و تخریب جاده‌ها بودیم. معلوم نیست تا آخرسال با این حجم از بارندگی چه اتفاق‌های دیگری رخ می‌دهد.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
انجمن حمایت از توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی «حامی»، با هدف بهبود کیفیت زندگی کودکان اقدام به ساخت سالن ورزشی بانوان در شهر ایوان استان ایلام خواهد کرد.