2
سه شنبه 14 آبان 1398
شماره 7799
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رونمایی از غول هسته‌ای ایران

شمارش معکوس برای گام چهارم ایران آغاز شد
هسته‌ای
دیروز در آستانه ورود ایران به گام چهارم بازگشت هسته‌ای، عملیات گازدهی ماشین‌های سانتریفیوژ پیشرفته نسل جدید  IR6 انجام شد.
ویژه
گام جدید شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان برای چگونگی گزینش نامزدهایشان در یازدهمین دوره انتخابات به محض رسانه‌ای شدن با واکنش برخی چهره‌های اصلاح‌طلب مواجه شد.
علی مطهری، نماینده مردم تهران در یک سخنرانی درباره تسخیر لانه جاسوسی گفته است: «طولانی شدن تسخیر سفارت آثار مخربی برای ما داشت و من معتقدم که اگر شهیدمطهری بود اجازه این کار را نمی‌داد و حتما با آن مخالفت می‌کرد.
حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی با اشاره به طرح موضوع تقلیل مجازات حبس در مجلس، این امر را موجب تزلزل قانون مجازات اسلامی دانست و به نوعی مخالفت دستگاه قضایی با تصویب چنین طرحی را اعلام کرد.
مراسم راهپیمایی 13آبان در تهران و شهرهای سراسر کشور برگزار شد

حضور باشکوه نسل جدید انقلاب در راهپیمایی

راهپیمایی ۱۳آبان، روز گذشته در مقابل سفارت سابق آمریکا در تهران و همچنین سایر استان‌ها با حضور با شکوه اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار شد؛ راهپیمایی امسال با شعار «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» در شهرها و شهرستان‌های سراسر کشور برگزار شد.

نامه رئیس جمهور به پادشاه عربستان

علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری دیروز خود درباره نامه روحانی به پادشاه عربستان، توضیح داد: «رئیس‌جمهور محترم نامه‌هایی ارسال کردند.
پاسخ جهانگیری به یک انتقاد
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به برخی انتقادات از عملکرد دولت در صدور مجوز واردات برخی کالاها در ماه‌های ابتدایی سال ۹۷ اظهار کرد: گاهی می‌شنویم که برخی می‌گویند در 2‌ماه سال قبل آنقدر ارز برای واردات کالا داده شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در سخنرانی مراسم ۱۳آبان مشهد با تأکید بر شکست آمریکا در مبارزه با داعش، گفت: باور نکنید که ابوبکر البغدادی کشته شده است؛ چرا‌که نه سازمان ملل و نه مقامات آمریکایی این مسئله را نپذیرفته‌اند و آن را دروغ بزرگ ترامپ می‌دانند.
ابوالفضل حسن‌بیگی، نماینده مردم دامغان در مجلس در نطق میان‌دستور خود با اشاره به تلاش‌های رئیس‌جمهور آمریکا برای عکس‌گرفتن با رئیس‌جمهور ایران، گفت: آن روباه مکار و واسطه‌گران همدست آمریکایی تلاش مذبوحانه می‌کند برای اینکه بتواند با رئیس‌جمهور ما عکس یادگاری بگیرد.