• چهار شنبه 19 دی 1397
  • الأرْبِعَاء 2 جمادی الاول 1440
  • 2019 Jan 09

افشای نام متهمان ارزی

بانک مرکزی، شرکت‌هایی را که ارزحاصل از صادرات را به کشور باز نمی‌گردانند به قطع خدمات ارزی تهدید کرد
فشار‌های ارزی تحت‌تأثیر تحریم‌ها، بانک مرکزی را به شفاف‌سازی‌ در مورد شرکت‌هایی مجبور کرد که تاکنون ارز حاصل از صادراتشان را به کشور باز‌نگردانده‌اند، بانک مرکزی با شناسایی این متهمان ارزی آنها را به قطع خدمات ارزی تهدید کرد.
8 شهردارتهران پس از انقلاب روزگذشته با پیروزحناچی دیدار کردند

شهرداران‌تهران دور یک‌میز

شهردار تهران در #سه‌شنبه_بدون_خودرو، یکی از پرکارترین روزهای کاری خود را پشت سر گذاشت.

اندیشه‌های هاشمی هنوز هم راهگشاست

مردان بزرگ پس از درگذشتشان نه‌تنها فراموش نمی‌شوند، بلکه گذر زمان واقعیت‌های بیشتری از صحت عملکرد و درستی اندیشه آنان را به نمایش می‌گذارد.
سعید لیلاز، کارشناس صنعت خودرو در گفت‌وگو‌ با همشهری:

دولت دست از سر خودروسازان بردارد

سعید لیلاز، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و از حامیان حسن‌روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری است.

پنجِ فریبنده

پیروزی تیم ملی بر یمن درخشان بود اما تاریخ به ما می‌گوید نباید گول بخوریم نتیجه بازی اول ممکن است ربطی به دستاوردمان در پایان جام نداشته باشد
زدن 5گل به دروازه حریف در بازی اول هر تورنمنتی، امیدبخش است. این نتیجه می‌تواند اعتماد به نفس بازیکنان خودی را بالا ببرد و حریفان را بترساند اما واقعیت این است که 5گلی که تیم ایران به یمن زد، همان اندازه که شوق می‌آفریند، می‌تواند نگران‌کننده هم باشد.

بررسی ادعای شکنجه با همه «قوا»

ادعای شکنجه توسط یکی از کارگران هفت‌تپه، دولت، مجلس و قوه قضاییه را پای کار رسیدگی آورده است، هر 3قوه وعده رسیدگی داده‌اند.

پیروزی دشوارعراق در آخرین لحظه

دومین بازی از گروه D جام ملت‌های آسیا به‌شدت غافلگیر‌کننده بود. یک روز بعد از پیروزی قاطع ملی‌پوشان ایران برابر یمن، عراق و ویتنام در استادیوم زاید ابوظبی با قضاوت تیم داوری از قطر به دیدار هم رفتند.

محرمانه‌های فیلترینگ

«هزینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اجرای فیلترینگ در کشور چقدر است؟»، «چه قراردادهایی برای خرید تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌‌افزارهای لازم برای اجرای فیلترینگ بسته شده و چه هزینه‌ای برای کشور داشته است؟»

خشونت؛ اتهام رایج در پرونده‌های قضایی