• دو شنبه 3 دی 1397
  • الإثْنَيْن 15 ربیع الثانی 1440
  • 2018 Dec 24

تناقض در‌بازارمسکن

میانگین قیمت هر متر زیربنای مسکونی در تهران به مقاومت روانی 10میلیون تومان نزدیک شد
روند نزولی معاملات بازار مسکن تهران در آذرماه تقریبا متوقف شده اما نبض رشد قیمت در این بازار همچنان تند می‌زند.
فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی:

نیروی انتظامی باید اعتمادآفرین باشد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر روز گذشته در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی با تشکر از تلاش‌های حافظان نظم و امنیت، این نیرو را در معرض نگاه و قضاوت عمومی دانستند و تأکید کردند: باید به‌نحوی عمل کنید که برداشت مردم از نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر، عادل و هوشیار باشد.

نشانی دائم برای نمایشگاه کتاب

برای آنهایی که در طول سال بیشترین چیزی که می‌خرند، کتاب است، نمایشگاه کتاب فقط یک اتفاق نیست؛ عذاب هم هست.

احتمال شکست قیمت مسکن لوکس

بازار مسکن در سال 1397در حالی دچار رکود تورمی عمیق شد که هنوز رکود سنگین قبلی آن به‌کلی رفع نشده بود و نمی‌شد به وضعیت معاملاتی آن رونق اطلاق کرد.

شهر آفتاب؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

پاییز و زمستان که می‌شود هر سال بحث نمایشگاه کتاب دوباره قوت می‌گیرد. بحث درباره اینکه نمایشگاه سال آینده کجا باید برگزار شود. آیا نمایشگاه به شهر آفتاب می‌رود یا دوباره در مصلی برگزار می‌شود؟ یا اینکه بار دیگر به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازخواهد گشت؟ چنین خبرهایی بیش از همه اهالی کتاب را سرگردان می‌کند. نمایشگاه کتاب تهران در آستانه برگزاری سی‌و‌دومین دوره است و هنوز جای ثابتی ندارد و هر سال از خانه‌ای به خانه‌ای دیگر می‌رود.

دانش‌آموزان مطالبه‌گر شوند

«نظام آموزشی ما از صدر تا ذیل آفت زده، سترون و خاموش‌کننده شوق نوجوانان و جوانان است.» این جمله، شاه‌کلید سخنان استاد محمدعلی موحد در مراسم نکوداشتش بود که هفته گذشته در دانشگاه تهران برگزار شد.

خطبه متروئیه

5بهمن 1363برای نخستین‌بار یک ماجرای شهری به فضای سیاسی کشور وارد شد. هنگامی که آیت‌الله هاشمی در خطبه نمازجمعه تهران از احداث مترو خبر داد.