2
دو شنبه 3 دی 1397
شماره 7560
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پولشویی تحت‌پوشش قراردادهای پژوهشی

شورا
رئیس شورای شهر تهران گفته است: بخشی از پژوهش‌های انجام‌شده کیفیت علمی کافی ندارند و از برخی قراردادهای پژوهشی نیز برای پولشویی و انتقال اعتبارات مالی استفاده می‌شود که بخش قابل توجهی از محتوا، کپی از منابع مختلف است.
ویژه
یکی از شیوه‌های فرار مؤسسات و نهاد‌ها از ارائه اطلاعات به مردم، استناد آنها به بندهای13 و 14 از فصل چهارم قانون دسترسی آزاد به اطلاعات است: اسرار دولتی. براساس قانون دسترسی آزاد به اطلاعات، هر شخص ایرانی حق دسترسی به اطلاعات عمومی را دارد.
وزیر کشور در سخنانی در شورای اجتماعی کشور گفته است: در انتخابات مجلس یا ریاست‌جمهوری، رقبا برای پیروزی، انصاف و عدالت را زیر سؤال می‌برند و هرکس سعی در تخریب دیگران دارد یا اینکه در فضای اقتصادی، صرفاً به تحریم و بدبختی و کمبود تأکید می‌شود.
گفت وگو
بعد از ماجرای نماینده سراوان در گمرک، چند روزی است که کلیپ‌های متعددی از جمعی دیگر از نمایندگان در گوشه و کنار کشور که برخورد نامناسبی با مردم در حوزه‌های انتخابیه‌شان دارند مورد توجه اذهان عمومی قرار گرفته است.
فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی:

نیروی انتظامی باید اعتمادآفرین باشد

رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر روز گذشته در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی با تشکر از تلاش‌های حافظان نظم و امنیت، این نیرو را در معرض نگاه و قضاوت عمومی دانستند و تأکید کردند: باید به‌نحوی عمل کنید که برداشت مردم از نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر، عادل و هوشیار باشد.
PDF ایران
کوتاه ایران
چاقوکشی و تیراندازی وکلای قلابی!/ چاقوکشی و تیراندازی وکلای قلابی!/ چاقوکشی و تیراندازی وکلای قلابی!
دیدار اعضای حماس با مقامات ایران/ توضیحات کدخدایی درباره تایید صلاحیت نماینده سراوان