• شنبه 24 آذر 1397
  • السَّبْت 6 ربیع الثانی 1440
  • 2018 Dec 15

توافق یمن بدون بازنده

همانطور که پیش‌بینی می‌شود‌ مذاکرات یک هفته‌ای سوئد‌ برخلاف اد‌وار پیشین مذاکرات صلح یمن موفق بود‌ و با توافق مستقیم میان خالد‌ الیمانی و محمد‌ عبد‌السلام، روسای هیأت‌های مذاکره‌کنند‌ه د‌ولت منصور هاد‌ی و جنبش انصارالله به‌کار خود‌ خاتمه د‌اد‌؛ توافقی که از سوی رسانه‌های عربی به‌عنوان نخستین گام صلح برای جنگ چهارساله یمن شناخته می‌شود‌.

تهران در یک موزه

تهران در آستانه یک انقلاب میراثی است و پیروز حناچی پیش از آنکه شهردار تهران باشد، یک معمار و حافظ و دوستدار میراث‌فرهنگی است.
روایت احمد ستاری و محمد عطریان‌فر از راه‌اندازی و اوج گیری روزنامه همشهری

همشهری، پاسخ به مطالبه مردم بود

وقتی که صحبت از روزنامه همشهری و بنیانگذاران آن می‌شود، نام‌های زیادی مطرح می‌شود اما از بین همه اینها، نامی وجود دارد که در میان روزنامه‌نگاران و همکاران قدیمی و جدید روزنامه آشناست: احمد ستاری، نخستین سردبیر روزنامه همشهری.

VAR لطفاً !

فوتبال ایران و کمک‌داور ویدئویی؛ از حواشی تا موانع .  «به‌نظر می‌رسد آبی، رنگ محبوب داورها نیست. باید رنگ دیگری بر تن کنیم»؛ این جمله، فقط بخشی از کنایه‌های وینفرد شفر علیه داور مسابقه استقلال با پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی بود.

همشهری،‌ سیاست‌زندگی به‌جای‌سیاست‌زدگی

«همشهری» فرزند زمان خود است. گسترش فضا و جغرافیا و تراکم جمعیت شهری در دهه70 از یک‌سو و توسعه‌نیافتگی خدمات و امکانات و تعارض و ناسازگاری خرده‌فرهنگ‌های شهری از سوی دیگر به نگاه‌ها، نگرش‌ها‌ و انتظارات و مطالبات جدیدی دامن زده بود.

زندگی‌یعنی امید و‌حرکت؛‌ همشهری سرمایه رسانه‌ای‌کشور است

همشهری بزرگ‌ترین مؤسسه و سرمایه رسانه‌ای و مطبوعاتی کشور است. روزنامه به‌معنای امروز با همشهری تعریف می‌شود.
نیازمندیهای همشهری چگونه شکل گرفت؟

احترام به مشتری؛ اولویت نخست

علی زارع‌زاده پیش از ورود به همشهری و عالم مطبوعات، 15سال در بخش‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت و مدیریت کرده بود، ازجمله مدیریت دوره‌های اولیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران. با زارع‌زاده گفت‌وگوی مفصلی درباره راه‌اندازی و اوج‌گیری شرکت پیام همشهری صورت گرفته

شب‌بیداری با الفبا