• پنج شنبه 3 آبان 1397
  • الْخَمِيس 14 صفر 1440
  • 2018 Oct 25

تلاش برای کاهش 1000 عنوان مجرمانه

رتبه دوم ایران در بین کشورهای اسلامی از نظر تعداد زندانیان موضوعی است که اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها آن را رسانه‌ای کرده است.
رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده‌های شهدای مدافع حرم:

مدافعان حرم نبودند راهپیمایی اربعین نبود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز دوشنبه سی‌ام مهرماه در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، با اشاره به شباهت حرکت مدافعان حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام در سال‌های اخیر با حرکت کسانی که در دوران خلفای عباسی با نثار جان خود نگذاشتند قبر مطهر سیدالشهدا از بین برود، فرمودند: «اگر آنجا کسانی فداکاری نمی‌کردند، امروز شوکت و هیمنه محبت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام این‌جور دنیا را فرانمی‌گرفت.

پاییز گران اما راکد بازار مسکن

تعداد معاملات مسکن تهران در مهرماه امسال نسبت به 6‌ماه قبل، از نصف هم کمتر شده؛ اما میانگین قیمت آپارتمان 44درصد رشد کرده است
آنچه را کارشناسان مسکن هشدار می‌دادند به وقوع پیوسته و رکود تورمی بر بازار مسکن آوار شده است.
مدیریت شهری با برنامه‌ریزی ترافیک، حمل و نقل عمومی و فضای سبز، آلودگی هوا را کاهش می‌دهد

10گام تا هوای سالم شهر

کم‌کم هوا رو به سردی می‌رود و اینطور که محمد اصغری، کارشناس هواشناسی گفته، هوای شبه‌زمستانی در راه است.
سیدجواد هاشمی از ریزه‌کاری‌های فیلمسازی برای کودکان می‌گوید

پیشونی سفید3 هم آماده ‌است!

از روزهای اوج سینمای کودک و نوجوان که بچه‌ها با ذوق و شوق برای تماشای شخصیت‌های عروسکی جلوی سینماها صف می‌کشیدند خیلی گذشته است.

گسترش ابعاد بحران مالی در صنعت خودرو

صنعت خودروسازی عملا وارد بحران مالی شد. آمارهای رسمی که 2شرکت سایپا و ایران‌خودرو به بورس ارائه کرده‌اند، این موضوع را تأیید می‌کند.

پاتک به نمایندگان شهرهای کوچک

بهارستانی‌ها دیروز یک فوریت استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی را تصویب کردند؛ طرحی که موافقانش معتقدند سبب ورود مجلس به مباحث کلان می‌شود و اقدامات نمایندگان بعد ملی می‌یابد اما مخالفان آن بر این باورند که استانی‌شدن انتخابات در جای خالی احزاب، حلقه مدیران استانی را تنگ‌تر می‌کند.

روزگار‌غم‌انگیز راوی «حکایت بلوچ»

«دکتر محمود زندمقدم از بیمارستان مرخص شد.» علی‌القاعده باید چنین خبری مسرت‌بخش باشد اما دلیل مرخصی دکتر زندمقدم از بیمارستان پایان فرایند درمانی او نبود بلکه او به اصرار خود از پزشکان خواهش کرد او را مرخص کنند تا وضعیتش از این بدتر نشود.

تشکیل اتاق فکر آی‌تی در مجمع تشخیص مصلحت نظام

خنثی‌سازی تحریم؛ ‌هدف نخست بودجه 98

از سایت‌های رسمی بلیت هواپیما بخرید

نیازمند نظارت مردم هستیم