• یکشنبه 3 تیر 1397
  • الأحَد 10 شوال 1439
  • 2018 Jun 24

سرگردانی سیستمی

چرا سیستم کامپیوتری سازمان‌های دولتی در مواقعی از کار می‌افتد؟ علت ناشی از مشکلات فنی و سخت‌افزاری است یا به کمبود دانش فنی و نیروی انسانی برمی‌گردد؟ همشهری بررسی می‌کند

بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام تهران در هرفصل

روز گذشته 5پروژه عمرانی نیمه‌‌تمام تهران، با حضور شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر تهران به بهره‌برداری رسید.

اردوغان متزلزل اما امیدوار

موقعیت رجب طیب اردوغان در سال‌های اخیر هیچگاه تا به این حد در انتخابات متزلزل و پیش‌بینی‌ناپذیر نبوده است و این تزلزل در موقعیت وی می‌‌تواند باعث کاهش آرای حزب وی یعنی عدالت و توسعه AKP و ائتلاف جمهوریت شود.

معمای یک‌میلیون بشکه‌ای!

جلسه مشترک وزرای اوپک و غیراوپک، عصر دیروز تصمیم صد و هفتاد و چهارمین اجلاس اوپک را به‌عنوان نتیجه اجلاس خود پذیرفت.

«گفت‌وگو» باید شنیده شود

این روزها و ماه‌ها ذهن و زبان مردم- اعم از نخبه و عامه- درگیر دغدغه‌هایی درباره آینده است. دغدغه‌هایی که معمولا همه عرصه‌های زندگی را از خصوصی تا عمومی و از اقتصاد و سیاست تا اجتماع و فرهنگ در برگرفته است و برهمان اساس نگرش‌ها و رفتارهای فردی و اجتماعی را هم تحت‌تأثیر قرار داده است.

بدون مردم می‌شکنیم

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس از جمله چهره‌های سیاسی است که این روزها از هر تریبونی که برایشان مهیا می‌شود بحث وحدت ملی را مطرح می‌کنند آنچنان که در بهارستان اگر قرعه ناطقان مجلس به نامش بخورد لحظه‌ای برای طرح ضرورت حل اختلافات سیاسی در کشور غفلت نمی‌کند.

برخوردهای قهری باعث انفعال دانشگاه می‌شود

صدور احکام حبس بین 2 تا 8سال برای تعدادی از دانشجویانی که در حوادث دی‌ماه سال گذشته دستگیر شدند در روزهای گذشته با انتقادها و مخالفت‌هایی از سوی جریان‌های سیاسی از اصولگرا تا اصلاح‌طلب تا فعالان مدنی و دانشگاهی روبه‌رو شده است و همه یکپارچه خواستار تجدیدنظر دستگاه قضایی در این احکام هستند.

پارکینگ خودروسازان زیر ذره‌بین سازمان بازرسی

درحالی‌که اختلال در سامانه فروش حرف نخست عرضه اینترنتی محصولات شرکت‌های خودروسازی داخلی است، دیروز رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای بررسی وضع عرضه محصولات ایران خودرو راهی جاده مخصوص کرج شد.

تبلیغات روی اعصاب

بازدید شهردار تهران از طرح جنگل‌کاری اطراف تهران

ساختمان جدید پلاسکو منطبق با طرح تفصیلی احداث می‌شود

در حسرت یک دوش گرم