• یکشنبه 8 بهمن 1396
  • الأحَد 11 جمادی الاول 1439
  • 2018 Jan 28

400شرکت شبه‌دولتی خصوصی می‌شود

یک دهه بعد از صدور ابلاغیه اصل44، موج دوم خصوصی‌سازی‌ با دستور رئیس‌جمهور برای واگذاری شرکت‌های وابسته به نهاد‌های عمومی غیردولتی آغاز شده است
یک دهه بعد از صدور ابلاغیه اصل44، موج دوم خصوصی‌سازی‌ با دستور رئیس‌جمهور برای واگذاری شرکت‌های وابسته به نهاد‌های عمومی غیردولتی به‌ویژه تأمین اجتماعی، صندوق‌های بازنشستگی کشوری، صندوق بازنشستگی نفت وفولاد شروع شده است.

برف و کولاک در نیمی از کشور

همان‌ طور که پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌داد

تبلیغات اتوبوس‌ها اصلاح شد

موضوع تبلیغات روی اتوبوس‌های شهری که طی ماه‌های اخیر واکنش‌های بسیاری را از سوی شهروندان داشته، سرانجام با بخشنامه‌ای مختومه شد.

بحران دارو قابل عبور است

هم‌اکنون مطالبات واحد‌های ارائه‌کننده خدمات بهداشتی و درمانی از مؤسسات بیمه بسیار زیاد شده است.

تغییرچهره اتوبوس‌های تهران

بیش از 60درصد سفرهای روزانه در تهران با استفاده از حمل‌ونقل عمومی انجام می‌شود و به‌عبارتی از8.5میلیون نفر جمعیت تهران 5میلیون نفر به‌صورت مرتب و مستمر از وسایل نقلیه عمومی اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده می‌کنند.

باید بپذیریم گفت‌وگوی ملی راهگشاست

سازمان‌های مردم‌نهاد بار دیگر در دولت دوازدهم جان می‌گیرند. توجه دوباره به سمن‌ها شاید راهکار و مسیر دولتی‌ها برای تحقق وعده استفاده از جوانان در مدیریت کشور و حل مشکلات است.

درآمدهای نفتی جابه‌جا نشده است

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و بیژن زنگنه وزیر نفت در یک نشست خبری مشترک با اتخاذ موضع مشترک، گزارش اخیر دیوان محاسبات درخصوص واریز نشدن درآمدهای ناشی از صادرات نفت و گاز به خزانه را رد کرد.
گفت‌وگو با دکتر تقی آزاد ‌ارمکی درباره زنان و نسل جدید جامعه ایرانی؛ دو نیروی اجتماعی که به نظر می‌رسد بسیاری از تحولات سیاسی و اجتماعی به وسیله آنها رقم می‌خورد

زنان و جوانان قدرتمند شده‌اند

حوادث دی ماه سال96 در شهرهای مختلف کشورتاکنون واکنش‌های مختلف و متنوعی را در پی داشته و از عالی‌ترین مقام اجرایی کشور گرفته تا روحانیان و سیاستمداران و البته متخصصان مسائل سیاسی و اجتماعی، هر کدام تحلیل خود را در این باره بیان کرده‌اند.