21
چهار شنبه 17 مهر 1398
شماره 7780
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قتل شهردار کرمانی به ضرب گلوله

کوتاه از حادثه
فرد ناشناس با شلیک گلوله در تاریکی شب، عیسی دادخدایی، شهردار چاه دادخدا شهرستان قلعه گنج در جنوب استان کرمان را به قتل رساند.
ویژه
کشف جسدی مجهول‌الهویه در مرکز بازیافت زباله که با ضربات چاقو به قتل رسیده، بازپرس جنایی را با معمایی پیچیده روبه‌رو کرده است.
مردان مسلح هنگام سرقت از نخلستان، وقتی با مرد باغداری روبه‌رو شدند او را به رگبار گلوله بستند تا هیچ شاهدی برای سرقت‌شان وجود نداشته باشد، اما چند روز بعد در دام پلیس گرفتار شدند.
مقنی که برای حفاری وارد چاهی 20متری شده بود به دلایل نامعلومی در عمق چاه بیهوش شد و جانش را از دست داد.
پسر 8ساله وقتی برای خریدن نان از خانه بیرون رفته بود در دام آدم‌ربایانی گرفتار شد که قصد انتقال او به افغانستان را داشتند.
اعضای بدن پدر 43ساله زنجانی به بیماران نیازمند اهدا شد

پاییز تلخ خانواده امینی

داخلی
فصل برداشت محصول بود و مرد 43ساله زنجانی برای چیدن بادام‌ها راهی باغ‌شان در یکی از روستاهای شهرستان خدابنده شده بود اما زمانی که سرگرم چیدن بادام‌های دومین درخت بود، سقوط کرد و حادثه‌ تلخی رقم خورد.
تصادف سرویس‌های مدارس در هیرمند

تصادف سرویس‌های مدارس در هیرمند

برخورد 2دستگاه مینی‌بوس که هر دو سرویس مدرسه بودند در یکی از مسیرهای روستایی در شهرستان هیرمند 5مصدوم برجا گذاشت.
با مردم
با مردم
سگ‌های ولگرد به‌صورت گله‌ای در فاز2 پرند رباط‌کریم، خیابان باران، میدان بهشت و بین بلوک‌ها در پایان شب یا صبح زود با سروصدا اهالی به‌خصوص بانوان را می‌ترسانند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه به‌دنبال انتشار پیام مردمی با عنوان «اگر قصد خرید ندارید، سوار مترو نشوید» در ستون با مردم روز 12شهریور پاسخ داده است: «ضمن تشکر از مسافر گرامی به اطلاع می‌رساند ‌کاملا حق با ایشان است و برای دستفروشان که آرامش را از مسافران محترم مترو گرفته و اینک به یک معضل تبدیل شده‌اند، باید چاره‌ای اندیشید و شرکت بهره‌برداری تهران و حومه نیز چنین هدفی را دنبال می‌کند.
خانواده پسر جوانی بعد از ناپدید شدن او جسدی را در پزشکی قانونی دیدند و با این تصور که او پسر گمشده‌شان است، جسد را دفن کردند، اما 40روز بعد پسرشان به خانه برگشت و از دیدن اعلامیه‌اش به دیوار وحشت کرد.
بازپرس جنایی دستور انجام تحقیقات درباره مرگ مشکوک پرستار جوان در خانه‌اش را صادر کرد.