21
دو شنبه 22 مرداد 1397
شماره 7455
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
2زن سابقه‌‌دار نقش افراد خیّر و نیکوکار را بازی می‌کردند تا طلاهای طعمه‌هایشان را سرقت کنند. به گزارش همشهری، یکی از طعمه‌های این دو متهم، زن سالخورده‌ای بود که حدود 40میلیون تومان طلایش را از دست داده بود.
ماموران قلابی، جوان 19ساله‌ای را ربودند و اموالش را سرقت کردند تا بتوانند از فروشگاه، گوشت و مرغ بخرند. به گزارش همشهری، چند روز پیش پسری 19ساله به اداره پلیس رفت و از 2سارق خشن شکایت کرد.
پلیس آگاهی
مرد جوان به تصور اینکه برای دخت0ر م0وردع0لاقه‌اش خواستگاری پولدار آمده و او قادر نیست در این رقابت عشقی برنده شود، نقشه انتقام‌جویی کشید و خانه‌ای را آتش زد اما تنها چند روز بعد از حادثه متوجه اشتباه بزرگش شد.

آزادی گروگان 3میلیاردی پیش از خروج از مرز

ماموران با مسدود کردن تمامی راه‌های فرار آدم‌ربایان به پاکستان باعث شدند که آنها نقشه‌شان را عوض کنند و در نهایت به دام پلیس بیفتند
انتظامی
اشرار مسلح با ربودن جوانی 19ساله قصد داشتند او را به پاکستان منتقل کرده و 3میلیارد تومان باجگیری کنند. آنها برای لو نرفتن نقشه‌شان گروگان را 22روز نزد خود نگه داشتند و مدام مخفیگاه‌شان را تغییر می‌دادند تا اینکه عملیات تیم ضربت پلیس به این گروگانگیری پایان داد.

مرگ عجیب زن و مردی در پایتخت

روز شنبه زن و مردی در پایتخت قربانی 2حادثه عجیب شدند. زن جوان هنگام جراحی زیبایی و مرد میانسال بر اثر سقوط از طبقه پنجم جانشان را از دست دادند.
نجات معجزه‌آسا از سقوط هواپیما
نجات معجزه‌آسا از سقوط هواپیما
سقوط هواپیمایی در اندونزی 8قربانی گرفت اما یکی از سرنشینان این هواپیما به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.
2سارق موتورهای 2برادر را سرقت کردند اما خبر نداشتند که یکی از آنها روی موتورش جی‌پی‌اس نصب کرده است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
سلام. بارها از طریق اصحاب رسانه مطلع می‌شویم که فلان مدیر در حوزه شغلی خود تخلفاتی از قبیل اختلاس و غیره انجام داده است. بعد هم خبر دستگیری و تحویل به مراجع قضایی اعلام می‌شود.