19
دو شنبه 22 مرداد 1397
شماره 7455
سیاست
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نمره امید در صحن و توییتر

یادداشت
«چرا امیدی‌ها شبکه‌های اجتماعی را برای موضع‌گیری به صحن بهارستان ترجیح می‌دهند؟»
ویژه
رئیس مجلس با بیان اینکه یک نوع آنرمالی در سیاستگذاری‌های ترامپ وجود دارد، گفت: حق هم این بود که ما از برجام خارج شویم اما وقتی اروپایی‌ها گفتند که حاضریم مسیر جدیدی را باز کنیم و پای توافق خواهیم بود باز ما قبول کردیم تا مدتی به آنها فرصت دهیم تا ببینیم آنها چه کاری می‌توانند انجام دهند.
علی ربیعی، وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حواشی جلسه چهارشنبه مجلس گفت: افشاگری را یک پدیده مارکسیستی می‌دانم.
نماینده اقلیم کردستان عراق در ایران، اظهارات اخیر حیدر عبادی نخست‌وزیر این کشور در ارتباط با اجرای تحریم‌های آمریکا علیه ایران را عجولانه عنوان کرد و گفت: باید حیدر عبادی منتظر می‌ماند تا دولت جدید عراق تشکیل شود و سپس آن دولت در مورد این موضوع تصمیم‌گیری می‌کرد.
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به تأیید لایحه اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در جلسه 10مردادماه شورای نگهبان، به فارس گفت: طبق گزارشی که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی به شورای نگهبان ارسال کرده، این لایحه مسیر خودش را طی کرده است.

احضار شایعه‌سازان

قوه قضاییه در کنار همه اقداماتی که برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا در‌پیش گرفته، احضار شایعه‌سازان را هم در دستور کار قرار داده است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
فرصت باقیمانده روحانی برای حضور در بهارستان/تعیین رژیم حقوقی دریای خزر به مصوبه نیاز دارد/استیضاح دولت و مجلس/نامه رئیس‌جمهور تهدیدآمیز نبود