16
دو شنبه 22 اردیبهشت 1399
شماره 7939
هوشمند
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
گوشی قدیمی اندروید شما به کمک نیاز دارد؟ شاید به‌خاطر حجم عکس‌ها و برنامه‌های اضافی، کُند شده است.
جهان روزهای سختی را در بحران کرونا سپری می‌کند اما در لابه لای تمامی گرفتاری‌های به‌وجود آمده، برخی استارتاپ‌ها توانسته‌اند مسیر توسعه خود را تداوم بخشیده و سرمایه هنگفتی را به‌دست آورند، ازجمله این استارتاپ‌ها می‌توانیم به استارتاپ «اپلای‌برد» ApplyBoard اشاره کنیم که در روزهای همه‌گیری بیماری کووید-19، توانست خود را به‌عنوان یک استارتاپ یونیکورن یا تک‌شاخ معرفی کند.

اگر واکسن نیاید

همه در انتظار کشف و تولید واکسن کووید-۱۹ هستند، اما اگر دانشمندان مانند ایدز، در این زمینه ‌هم موفق نشوند جهان چه اوضاعی خواهد داشت؟
درحالی‌که میلیاردها نفر در کشورهای مختلف به‌علت ادامه تعطیلی‌ها کار خود را از دست داده‌اند و معیشت‌شان در معرض خطر واقع شده، دانشمندان دست به‌دست هم داده‌اند تا به موفقیتی دست یابند که نتیجه آن پایان همه‌گیری ویروس کرونا باشد‎؛ یک واکسن.
خداحافظ پایتون؛ سلام جولیا

خداحافظ پایتون؛ سلام جولیا

زبان برنامه‌نویسی جولیا با برخورداری از نقاط‌قوت چشمگیرش، مورد توجه بسیاری از برنامه‌نویسان قرار گرفته و ممکن است جای پایتون را بگیرد
زبان برنامه‌نویسی پایتون هنوز برای بخش مهمی از برنامه‌نویس‌ها، پژوهشگران داده و متخصصان هوش مصنوعی محبوب است.
آینده ما و کووید-19
آینده ما و کووید-19
به گفته کارشناسان پاندمی ویروس کرونا می‌تواند تا 2سال ادامه داشته باشد و ما را با موج خطرناک‌تری از این بیماری در پاییز امسال روبه‌رو کند
اخیرا محققان آمریکایی گزارشی منتشر کرده‌اند که طبق آن ویروس کرونا تا سال 2022 در جهان ماندگار خواهد بود.