56
چهار شنبه 19 تیر 1398
شماره 7706
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شیرینی سنتی قزوین نیازمند تشکل صنفی

اصناف
نبود تشکل صنفی در حوزه تولیدات شیرینی سنتی باعث شده است این صنعت نتواند در استان قزوین چندان موفق عمل کند.
اخبار ویژه
سرپرست معاونت جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان گفت: براساس مصوبه هیات دولت، ساعت کاری در این استان به روال قبل بازگشت.
رئیس عقیدتی، سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: برگزار‌کننده کنسرت سیروان خسروی برای واگذاری سالن و برگزاری این برنامه با لشکر ۱۶ زرهی قراردادی منعقد نکرده بود.
سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری قزوین گفت: ۱۱۰ هزار تن گندم به‌صورت تضمینی در تیر امسال از کشاورزان استان خریداری شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان این‌که اگر ممنوعیت صادرات سیب‌زمینی اعمال نشود قیمت این محصول در بازار کاهش نمی‌یابد، گفت: خواستار ممنوعیت صادرات سیب‌زمینی هستیم.
مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان گفت: با اجرای طرح‌های آبخوان‌داری در دشت زنجان ۳۰ میلیون مترمکعب آب به سفره‌های زیرزمینی زنجان ترزیق شده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: امسال از زمان آغاز خرید گندم تاکنون بیش از ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری‌ شده است.
صورتش را با چفیه پوشانده و بیش از 4 ساعت است که در گرمای کلافه‌کننده همراه ده‌ها کارگر ساختمانی به خیابان چشم دوخته است.

بیت‌کوین و تاراج برق زنجان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان: با افرادی که اقدام به استخراج بیت‌کوین با انشعاب رایگان یا استفاده از شبکه غیرمجاز می‌کنند برخورد می‌شود
انرژی
موضوع بیت‌کوین یا پول دیجیتال چندی است در کشور مطرح شده است. این موضوع در کنار ارز‌آوری مشکلات بسیاری را برای بار شبکه برق ایجاد کرده است.
ظرفیت ملوسان برای توسعه گردشگری نهاوند

ظرفیت ملوسان برای توسعه گردشگری نهاوند

سیمای کوهستانی، پوشش گیاهی، منابع آبی و شرایط اقلیمی منطقه ملوسان شرایط مناسبی را برای حضور گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت فراهم کرده است
منطقه حفاظت‌شده ملوسان با سیمای کوهستانی، دره‌ها و پناهگاه‌های فراوان و با وسعتی حدود 9500 هکتار در فاصله 24 کیلومتری شمال غربی شهرستان نهاوند واقع شده است.
ساخت 3 مدرسه در شهرک‌های اقماری زنجان

ساخت 3 مدرسه در شهرک‌های اقماری زنجان

اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان 3 باب مدرسه 12 کلاسه در ۲ شهرک اقماری گلشهر و پونک زنجان می‌سازد. با بهره‌برداری از این مدارس، مشکل تحصیل دانش‌آموزان این مناطق برطرف خواهد شد.

جشنواره «شهروندان برگزیده» فرصتی برای مشارکت  مردم

در شهر
دبیر جشنواره «شهروندان برگزیده» و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: جشنواره «شهروندان برگزیده» به عنوان مشق مردم‌سالاری با هدف مشارکت هرچه بیشتر شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی آنان برپا شده است.
PDF چهارشنبه 19 تیر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
رئیس اداره حفاظت محیط‌‌ زیست نهاوند گفت: 4 واحد تولیدی در نهاوند که کارشناسان اداره حفاظت محیط‌‌ زیست از آن بازرسی کردند به علت رعایت نکردن استانداردهای لازم اخطار زیست‌محیطی دریافت کردند.
مراکز دپو غیرمجاز گندم در مجموع به میزان ۳۸۵ تن محصول در شهرستان بویین‌زهرا توسط ماموران انتظامی شناسایی شد.
46 زندانی جرائم غیرعمد و غیرخشن در قزوین از پارسال تاکنون با مساعدت‌های مردمی و منابع داخلی کمیته امداد امام خمینی ره آزاد شده‌اند.
شهر موجودی زنده است که دارای ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، کالبدی و زیست‌محیطی است. مبنای توسعه شهرهای امروز را صرفا طرح‌های جامع یا تفصیلی برعهده گرفته‌اند