56
شنبه 15 تیر 1398
شماره 7702
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تلاش برای احیای فرش اعتماد قزوین

فرش
رئیس مرکز ملی فرش ایران در خصوص فرش اعتماد قزوین گفت: با ثبت جهانی این برند باید از مزیت‌های آن برای اشتغال و توسعه پایدار استان استفاده کرد. مرکز ملی فرش ایران در حوزه بازاریابی و تهاتر این کالا آماده هرگونه همکاری است.
اخبار ویژه
معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری بیان کرد: آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌های کشور در ۵۱۸ حوزه امتحانی در ۳۸۱ شهر کشور برگزار شد.
گنجنامه منطقه‌ای بکر است که آب‌وهوایی مطبوع دارد و در طول سال میزبان بسیاری از شهروندان و مسافران است. این حضور در روزهای تعطیل به اوج خود می‌رسد اما ترافیک و نبود زیرساخت در آن آزاردهنده شده و هنوز هم تدبیری برای حل آن اندیشیده نشده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: نمایشگاه بزرگ صنعت ساختمان مهر امسال با حضور شرکت‌های تولیدکننده، انبوه‌سازان و فعالان این صنعت برگزار می‌شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان با بیان این‌که جشنواره «شهروند برگزیده» مردم را از تکالیف شهروندی آگاه می‌کند، گفت: این افراد به عنوان الگوی جامعه شهری معرفی می‌شوند.
عملیات اجرایی تعریض و دو بانده کردن راه ارتباطی پرتردد ابهر 0 قیدار با اعتبار اولیه 5 میلیارد تومان هفته دولت امسال آغاز می‌شود.
یکی از کالاهای مناسب برای سرمایه‌گذاری که همیشه نگاه مردم را جلب کرده طلا و جواهر است. این کالاهای قیمتی از گذشته تاکنون به دلیل حفظ ارزش و نوسان قیمت رو به بالا و زیبایی خیره‌کننده از گزینه‌های اولویت‌دار در لیست خریدهای خانواده‌های ایرانی بوده است.

بزرگ‌ترین نهالستان گردوی خاورمیانه در تویسرکان

وزیر جهاد کشاورزی در سفر به همدان با بازدید از طرح اصلاح باغ‌های گردوی تویسرکان، زنجیره کامل تولید نهال گواهی‌شده گردو را در روستای مرادآباد افتتاح کرد
کشاورزی
بزرگ‌ترین نهالستان گردوی خاورمیانه روز پنج‌شنبه با حضور محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی، در روستای مرادآباد شهرستان تویسرکان به بهره‌برداری رسید.
نگاه خلاقانه به آموزش موسیقی

نگاه خلاقانه به آموزش موسیقی

علی پاشا رجبلو: باید هنرجویان را به سمت موسیقیدان شدن سوق دهیم نه فقط نوازندگی
این روزها یادگیری موسیقی به خصوص در میان جوانان به امری تفننی و اگر بخواهیم عامیانه‌تر بگوییم، به کلاس تبدیل شده است.
پا در رکاب خطر

پا در رکاب خطر

جانشین رئیس پلیس راه زنجان: 4 سرنشین موتورسیکلت در ۲ ماه امسال جان خود را از دست دادند
موتورسواران قانون‌گریز نه فقط بلای جان خود و سرنشینان این وسیله نقلیه نامطمئن هستند، بلکه جان عابران پیاده را نیز تهدید می‌کنند.

آغاز مرمت بنای تاریخی گنبد امامزاده هود در رزن

مرمت
رئیس میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری شهرستان رزن از آغاز مرمت گنبد امامزاده هود ع در این شهرستان خبر داد.
PDF شنبه 15تیر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: الگوی کشت در استان سال زراعی جاری رعایت شده است و کمترین میزان انحراف در این خصوص را داشته‌ایم.
فرسودگی ماشین‌آلات و فناوری در کنار مشکلات فروش، سرمایه در گردش و مسائل کارگری از چالش‌های اساسی و جدی صنعت قزوین هستند، اما در کنار آن ساخت و توسعه شهرک‌های صنعتی و حضور سرمایه‌گذاران جدید را نیز باید از نقاط قوت و امیدوارکننده این بخش در این استان صنعتی دانست.
استاندار زنجان با بیان این‌که همه مکلف به برقراری و تقویت آرامش در جامعه هستیم، گفت: در شرایط کنونی سیاه‌نمایی کاری ندارد بلکه آباد کردن و کار صادقانه هنر است و عمل انقلابی محسوب می‌شود.