والدین خیلی از کودکان به آنها برچسب بیشفعالی میزنند درحالیکه بیشفعالی ماهیت مخصوص به خودش را دارد
میگوید به تازگی فهمیده است که همه آن شاگرد تنبل بودنها، همه آن مشروط شدنهای دانشگاه، آن بیقراریها و ناآرامیها، آن سرکوفت شنیدنها و دعواها بابت شیطنتهای زیاد و... هیچ کدامش تقصیر او نبوده است.
کودکان بیشفعال چطور باید آموزش ببینند و از این برچسبها دوری کنند و وارد رویههای آموزشی بشوند؟ طبیعی است که نمیتوان با آنها رفتاری سنتی و عامیانه داشت و باید کاملا علمی با این ماجرا برخورد کرد.