56
یکشنبه 2 تیر 1398
شماره 7692
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کشف ۱۵۰ هزار قرص غیرمجاز

پلیس
‌فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۵۱ هزار و۸۰۰ عدد قرص غیرمجاز و دستگیری ۲ متهم در یک عملیات پلیسی در قزوین خبر داد.
اخبار ویژه
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: در سال جاری ۲۰ تا ۳۰ درصد از خریدها انجام شده است و پس از اتمام ایام امتحانات تحویل آموزش و پرورش داده می‌شود.
نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: محور گردشگری سد اکباتان مجموعه کاملی از گردشگری تاریخی طبیعی به شمار می‌رود و توسعه این مسیر مقوله‌ای فراشهرستانی است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: عملیات ایمن‌سازی بازار همدان از هفته آینده آغاز می‌شود و راسته بازارها به عنوان آزمونه این طرح در اولویت قرار دارند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تیم دختران خدابنده از بین 7 تیم رقابت‌کننده به مرحله کشوری هفتمین المپیاد مهارت‌های امدادی دادرسان هلال‌احمر آماده راه یافت.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قزوین گفت: مرحله استانی مسابقات آماده المپیاد مهارت‌های امدادی دادرسان هلال‌احمر با حضور ۱۶ تیم از دختران و پسران برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: طرح دانش‌آموز آماده در روزهای سخت با عنوان «دادرس» با هدف تقویت ایمنی و کاهش خطرپذیری در حوادث در مدارس استان قزوین اجرا می‌شود.
مدیرکل بازرسی، حقوقی و نظارت بر عملکرد استانداری قزوین گفت: عملکرد شهرداری‌های استان در خصوص نحوه اجرای احکام و اخذ جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ بررسی می‌شود.

توسعه گلخانه‌ها؛ اولویت جهاد کشاورزی همدان

مدیرکل جهاد کشاورزی استان آخرین دستاوردها، اولویت‌ها و برنامه‌های پیش روی این نهاد را تشریح کرد
زراعت
با فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی از 27 خردادماه، منصور رضوانی‌جلال مدیرکل جهاد کشاورزی استان همدان طی نشست خبری با اهالی رسانه استان در خصوص دستاوردهای این سازمان و همچنین اولویت‌ها و برنامه‌های پیش روی این نهاد توضیحاتی ارائه کرد.
در برابر انتصابات پاسخگو هستم

در برابر انتصابات پاسخگو هستم

شهردار همدان: مبنای کار من در انتصابات شایسته‌سالاری است
عباس صوفی از آبان 96 که بر صندلی شهرداری همدان تکیه زده با چالش‌های متعددی مواجه است. هرچه می‌گذرد شایعه اختلاف شورای اسلامی شهر با او جدی‌تر می‌شود. این شایعات طی هفته‌های گذشته با انتصابات جدید صوفی تکرار شد
خوراکی سفیدی که زندگی را سیاه می‌کند

خوراکی سفیدی که زندگی را سیاه می‌کند

یک متخصص تغذیه: مصرف بالای نمک در بروز بیماری‌های قلبی و عروقی تاثیری مستقیم دارد
نمک از املاح ضروری برای بدن است و به عملکرد درست بدن کمک می‌کند. این ماده غذایی ترکیبی است که مصرف کم و زیادش خطراتی را برای سلامتی به همراه دارد.

۱۱۵ هکتار از مراتع قزوین طعمه آتش شد

مرتع
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین از وقوع آتش‌سوزی در ۱۱۵ هکتار از مراتع استان در 3 ماه اول سال جاری خبر داد.

شطرنج‌باز همدانی نایب‌قهرمان آسیا شد

ورزشی
سخنگوی هیات شطرنج همدان گفت: شطرنج‌باز همدانی عنوان نایب‌قهرمانی بخش رپید مسابقات شطرنج قهرمانی مدارس آسیا را کسب کرد.
PDF یکشنبه 2 تیر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی مجمع مشورتی کلان‌شهرهای کشور گفت: بازآفرینی شهری پاسخگوی مسائل و مشکلات فعلی در جامعه نیست و در این حوزه آیین‌نامه مشخصی تدوین و عملیاتی خواهد شد.
فرماندار ماهنشان گفت: آتش‌سوزی در ۲ روستای گندی و اوج موسی از توابع ماهنشان منجر به از بین رفتن ۲۵۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی شد.
کمبود بودجه و امکانات لازم، وجود موانع فکری، نبود فرهنگ‌سازی و اطلاعات جامع، نبود باور در مسئولان و برنامه‌محور نبودن مناسب‌سازی معابر عمومی شهر برای تردد معلولان از چالش‌هایی به شمار می‌روند که این قشر از جامعه با آنها روبه‌رو هستند.