54
یکشنبه 2 تیر 1398
شماره 7692
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بلیت  مترو  اصفهان چند تعرفه‌ای می‌شود

از میان خبرها
نرخ ثابت هزینه مترو، مسئله‌ای است که شاید استفاده از مترو را برای شهروندانی که مسیر کوتاهی را پیش رو دارند ب
اخبار ویژه
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد با اشاره به اضافه شدن ۸ هزار متر‌ مربع فضای کتابخانه مرکزی به مجموع فضاهای کتابخانه‌ای یزد گفت
رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به ۱۰ جرم اول استان یزد بیان کرد: فراوان‌ترین جرم استان یزد، سرقت مستوجب تعزیر است که علت آن کتمان گزارش‌های نیروی انتظامی در مقطعی از زمان، شرایط اقتصادی و اعتیاد است.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری طرح «با مهر تا مهر» ب
مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: هم‌اکنون 64 مرکز نیکوکاری محله در استان یزد برای خدمت‌رسانی به نیازمندان با کمیته امداد همکاری دارند.
استاندار یزد با گلایه از نبود تناسب مطلوب بین آمار فرصت‌های شغلی جدید با میزان تسهیلات ارائه شده، بر تغییر این فرایند در استان تاکید کرد و خواستار پایش دقیق و مستمر آمار اشتغال توسط فرمانداران شد.
معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی اصفهان گفت: در میدان امام خمینی ره صنایع‌دستی بی‌کیفیت و تقلبی نداریم اما این آثار بسته به قدرت خرید مردم در کیفیت‌های متفاوتی عرضه می‌شود.
اصفهان به خودی خود با داشتن گنبدهای فیروزه‌ای و شاهکارهای معماری برای گردشگران جذاب است

‎‎آغاز تابستان با خانه‌های گران

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری :گرانی مصالح ساختمانی و عملکرد دلالان در بازار مسکن التهاب ایجاد می‌کند
مسکن
کسادی خرید و فروش مسکن و نزدیک شدن به فصل جابه‌جایی، بازار اجاره‌بها را در مسیر صعود قیمت قرار داده و براساس مشاهدات میدانی، نرخ‌های اجاره مسکن در شهرکرد افزایش حدود 20 درصدی داشته است.
توسعه کشاورزی یزد به کمک بندر خشک

توسعه کشاورزی یزد به کمک بندر خشک

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان: بندر خشک یزد می‌تواند به عنوان حامی و تسهیلگر فعالیت بخش کشاورزی، نقش موثری در ارتقای این بخش داشته باشد
بخش کشاورزی استان یزد با توجه به بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالایی همچون گلخانه‌های مدرن می‌تواند با استفاده از بندر خشک پیشگامان به توسعه بالایی در حوزه صادرات دست پیدا کند.

تعطیلی واحدهای تولیدی؛ خط قرمز دولت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با تاکید بر ضرورت حمایت از رونق تولید گفت: خط قرمز دولت تدبیر و امید تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی است.

اجرای 207 طرح آب،‌ برق و فاضلاب در اصفهان

در استان اصفهان
وزیر نیرو با بیان این‌که ۲۰۷ طرح آب، برق و فاضلاب در استان اصفهان با اعتبار ۸۰ هزار میلیارد ریال در دست اجراست، گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها حدود ۶۳ درصد و در مقایسه با نقاط دیگر بالاست.
PDF یکشنبه 2 تیر 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: با موافقت «محمدعلی طالبی» استاندار، ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان از اول تیر تا پایان مرداد ماه ۹۸ از ساعت ۶ به ۳۰: ۶ صبح تغییر کرد.
معاون جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: دلیل ‌افزایش قیمت محصولات کشاورزی از جمله سیب زمینی صادرات به سایر کشورها است.
مدیرکل حفاظت محیط ‌زیست چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه جامع مدیریت‌ زیست‌بوم تالاب بین‌المللی گندمان نهایی شده و پس از تأیید نهایی در شورای برنامه‌‌ریزی استان امسال اجرایی می‌شود.
استاندار چهارمحال وبختیاری از وجود یک‌هزار و 415 طرح عمرانی نیمه‌تمام در این استان خبرداد و گفت: تکمیل به‌موقع این تعداد طرح نیمه‌تمام نیازمند مشارکت ملی بخش خصوصی است.