4
یکشنبه 2 تیر 1398
شماره 7692
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عرضه گوشی‌های وارداتی تا هفته‌آینده

بخش نخست محموله گوشی‌های ثبت‌سفارش‌شده تلفن‌همراه حداکثر تا هفته آینده در بازار عرضه می‌شود
کاهش شدید عرضه گوشی تلفن‌همراه زمینه کمبود و افزایش قیمت 2 تا 3میلیون تومانی قیمت گوشی وارداتی برخی برندهای مشهور در بازار را فراهم کرده است.
ویژه
در یک‌ ماه گذشته و به‌دنبال نوسان دوباره قیمت‌ها در بازار خودرو برخی مراجع تصمیم‌گیر با افزایش فشار به وزارت صنعت تلاش می‌کنند بار دیگر قدرت قیمت‌گذاری در بازار خودرو را به شورای رقابت بازگردانند.
مسکن
مرکز آمار ایران میزان افزایش قیمت زمین و ساختمان کلنگی در سال‌97 را دوبرابر میزان افزایش قیمت مسکن اعلام کرد

5مطالبه بخش‌خصوصی ا زدولت

ظرفیت‌های خالی، فشار مالیاتی، موانع کسب‌و‌کار و سهم ناچیز از تصمیمات دولتی، محور عمده انتقادات اصناف است‌
کسب‌وکار
گلایه‌های اصناف از ظرفیت‌های خالی این بخش، قوانین دست‌و‌پاگیر مانع کسب‌و‌کار، فشار مالیاتی و سهم ناچیز این بخش در سیاستگذاری‌های دولتی باز هم دستاوردی جز تکرار وعده‌های مسئولان دولتی برای رفع این مشکلات نداشت
آب در هاون

آب در هاون

قاسم تقی‌زاده خامسی، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با اشاره به ایجاد صنایع آب بر، در برخی از استان‌های کم آب، گفت: تقاضای ما این است که این صنایع به‌جای این استان‌ها به سواحل مکران و چابهار انتقال یابد.
تضعیف گندمکاران
تضعیف گندمکاران
خبر: محمود حجتی، وزیر جهادکشاورزی گفت: احتمال می‌رفت با توجه به افزایش نرخ ارز شاهد قاچاق گندم باشیم
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
رشد قیمت کالا و خدمات در خردادماه هم ادامه پیدا کرد و نرخ تورم مصرف‌کننده در 12 ماه منتهی به این ماه با 3.4 درصد افزایش نسبت به همین اطلاع در اردیبهشت، 37.6 درصد ثبت شد.
مدیرعامل بورس تهران در مورد اینکه ارزش بازار سرمایه نسبت به تولید ناخالص داخلی چقدر است، گفت: بستگی دارد که آن را با چه نرخ دلار حساب کنیم.