56
یکشنبه 21 مهر 1398
شماره 7783
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یاد روز حافظ در شهر راز

کتاب سال حافظ در مراسم یادروز این شاعر معرفی شد
مناسبت
دبیر علمی یادروز حافظ و مدیر مرکز حافظ‌‌شناسی از کتاب ۴ جلدی «دانش‌نامه حافظ و حافظ‌پژوهی» به سرویراستاری «بهاءالدین خرمشاهی» به عنوان کتاب سال حافظ نام برد.
اخبار ویژه
استاندار فارس نوید ایجاد کارخانه کاغذسازی را تا 3 ماه آینده در شیراز داد و عنوان کرد: این کارخانه می‌تواند بیش از یک‌سوم کاغذ مورد نیاز کشور را در فارس تامین کند.
با وجود حجم عظیم نیروهای شاغل در تاسیسات نفت و گاز، پتروشیمی ها و شرکت های پیرامونی طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی و جمعیت منطقه تنها بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه جوابگوی نیازها نیست.
مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: روند گسترش نسخه‌نویسی الکترونیکی در استان بوشهر مطلوب است.
رئیس پلیس آگاهی بوشهر از کشف تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش ۸۳۰ میلیون ریال از یک دستگاه خودرو کامیون که در پوشش اداره پست در حال تردد بود، خبر داد.
رئیس اداره ورزش و جوانان باشت گفت:۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت 5 طرح ورزشی در مناطق مختلف این شهرستان اختصاص یافته است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به پیشنهاد آب و فاضلاب مبنی بر حذف منطقه گردشگری دوآب مهریان واکنش نشان داد و گفت: تحقق این خواسته آبفا امکان‌پذیر نیست.
مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان کهگیلویه و بویراحمد از تدارک و راه‌اندازی ۴۷ موکب در مسیر زائران اربعین حسینی و خارج از کشور خبر داد.

جزئیات تشکیل 7 شهرستان در فارس

معاون اول رئیس جمهوری با مصوبه هیات وزیران برای تشکیل این شهرستان ها موافقت کرده است
استانی
هیات دولت با تشکیل 7 شهرستان جدید و ارتقای فرمانداری شهرستان‌های مرودشت و کازرون به فرمانداری ویژه موافقت کرد که این مصوبه از سوی معاون اول رئیس جمهوری برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ شد.
نرخ بیکاری در بوشهر کاهش یافت

نرخ بیکاری در بوشهر کاهش یافت

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری بوشهر از کاهش حدود ۱ درصدی نرخ بیکاری استان در تابستان ۹۸ نسبت به تابستان سال گذشته خبر داد.
میزبانی شیراز از نمایشگاه بین المللی خرما

میزبانی شیراز از نمایشگاه بین المللی خرما

دومین نمایشگاه بین‌المللی خرما و صنایع وابسته ازسه‌شنبه 23 مهر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در شیراز آغاز به کار خواهد کرد.
گلوگاهی برای مقابله با خودروهای شوتی
گلوگاهی برای مقابله با خودروهای شوتی
مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که خودروهای شوتی امنیت مردم استان را به خطر انداخته‌اند گفت: برای کنترل و برخورد با این خودروها
PDF یکشنبه 21 مهر 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر برای توانمندسازی بانوان روستایی با اداره کل فنی و حرفه‌ای این استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج که حدود ۲ ماه پیش به دلیل تولید  آرد بی‌کیفیت از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های نظارتی تعطیل شده بود
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: استان بوشهر ۶۶ موکب برای میزبانی و پذیرایی از زائران اربعین دارد
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان بوشهر از تامین روزانه یک وعده غذای گرم برای بیش از 4 هزار کودک در استان بوشهر خبر داد.
مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری بوشهر گفت: ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به حساب دهیاری‌های استان بوشهر واریز شد‌.