55
شنبه 13 مهر 1398
شماره 7776
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

میزبانی شهرکرد از نمایشگاه بزرگ ناشران ایران

در استان اصفهان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از برگزاری چهاردهمین دوره نمایشگاه بزرگ ناشران ایران به میزبانی شهرکرد در مهرماه امسال خبر داد.
اخبار ویژه
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان از تصویب و ابلاغ افزایش قیمت نان در این استان خبر داد.
سفیر ایتالیا در ایران گفت: کشور ایتالیا آماده توسعه و تقویت روابط و همکاری‌های اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و علمی با کشور ایران به‌ویژه استان اصفهان است.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: ۷۲ نقطه ترافیکی شهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود.
استاندار یزد گفت: حمایت از ایجاد اشتغال در این استان با توجه به اولویت‌های همین استان است تا هم اشتغال پیش‌بینی شده در طرح‌ها محقق شود و هم این‌که جذب نیروهای بومی و به‌ویژه دانش‌آموختگان همین خطه در دستورکار باشد.
تفاهم‌نامه همکاری ایجاد نخستین مرکز نوآوری تخصصی نساجی و صنایع وابسته در کشور میان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و استانداری یزد منعقد شد.
نشست شهرداران استان یزد با رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با این تاکید همراه بود که شهرداری بافق فراتر از انتظار عمل کرده است و می‌تواند برای سایر شهرها الگو باشد.

پایان یک دهه تشنگی درختان اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان: برای آبیاری درختان کهنسال شهر در سال‌های آینده دستورالعمل‌های ویژه‌ای تدوین شده است
شهری
کابوس یک دهه خشکسالی به آخر رسید و بیش از 3 میلیون و 700 هزار اصله درخت 50 و 100ساله در اصفهان امسال نفسی تازه کردند اما جای زخم کوچک شدن ریشه‌هایی که وزن تنه درختان کهنسال روی دوششان سنگینی می‌کند تا همیشه
پرونده «چنار محمودی» روی میز دادگستری

پرونده «چنار محمودی» روی میز دادگستری

استاندار: در حال حاضر اولویت ما شناسایی افراد مبتلا و تحت درمان قرار دادن آنها، رصد شرایط بیماری و جلوگیری از شیوع آن است
در پی انتشار شایعاتی مبنی بر آلوده شدن برخی از اهالی یکی از روستا‌های شهرستان لردگان به ویروس ایدز به‌ دنبال استفاده از سرنگ آلوده توسط بهیار خانه بهداشت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به وزیر دادگستری درخواست کرد به این شایعات رسیدگی شود.

26 مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد 26 مصدوم بر جای گذاشت.

۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی یزد بهسازی می‌شود

در استان یزد
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اجرای طرح ابرار گفت: ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان یزد تا پایان امسال در قالب این طرح بهسازی می‌شود.
PDF شنبه 13 مهر 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
تفت با 8/18درصد نرخ سالمندی، پیرترین شهر و اردکان با 6/8 درصد جوان‌ترین شهر استان است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشکیل و آغاز فعالیت پلیس امنیت اقتصادی در این استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به نیاز این نهاد آموزشی به اعتبارات عمرانی گفت: این اداره کل ۸۹ طرح نیمه‌تمام در استان دارد.