22
شنبه 2 شهریور 1398
شماره 7742
جامعه
23023618
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از شعار تا عمل1

ایثارگران بدانند
تقویت باورهای دینی و ملی بر‌عهده قهرمانانی است که با عمل و اندیشه خود در تلاشند تا با تزریق این باورها بر پیکره اجتماع به آن مصونیت بخشیده و مانع تعدی و تجاوز به آن شوند.
ویژه
۲۶ تشکل دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در نامه‌ای اعتراض خود را به طرح دوفوریتی افزایش دوبرابری ظرفیت رشته‌های علوم پزشکی اعلام کردند.
ثبت‌نام زائرین اربعین از ساعت۱۰ صبح دیروز جمعه یکم شهریور‌ماه در سامانه سماح آغاز شد.
خبرها
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه دانشگاه‌ها و مراکز دانش‌بنیان کشور به هیچ کشوری وابستگی ندارند، تأکیدکرد: فعالیت‌های علمی و پژوهشی در زمره تحریم‌ها قرار نمی‌گیرد و نمی‌توان برای آن مرزی تعیین کرد.
گزارش خبرنگار همشهری از آخرین وضعیت اردوگاه 47هکتاری شهید باهنر و خطر واگذاری آن

بدهی؛ گریبانگیر اردوگاه باهنر

گزارش
اردوگاه شهید باهنر یا باغ منظریه تهران که در دامنه کوه کلکچال و همجوار با پارک جمشیدیه در منطقه نیاوران تهران واقع شده، نخستین اردوگاه دانش‌آموزی در ایران است که این روزها نامش به واسطه شائبه «فروش» ، «واگذاری» و یا «وثیقه بدهی قرار دادن آن» بر سر زبان‌ها افتاده و بسیاری از فرهنگیان، دانش‌آموزان، معلمان، مردم عادی و حتی طرفداران محیط‌زیست را نگران کرده است.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
کارشناس مسئول اداره امور داروخانه‌ها و شرکت‌های توزیع داروی سازمان غذا و دارو ضمن تشریح فرایند صدور مجوز تأسیس داروخانه در کشور، درباره مسائلی چون کمبود داروخانه، ماجرای مجوزفروشی داروخانه‌داران و فروش داروهای ممنوعه در داروخانه‌ها توضیح داد.