5
چهار شنبه 5 دی 1397
شماره 7562
بورس
23023621
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

در حاشیه یک استیضاح

چهره روز
اخیرا موضوع استیضاح محمود حجتی، وزیر جهادکشاورزی از طرف برخی نمایندگان مجلس مطرح شده است آن‌هم با محورهایی که اساسا خود نمایندگان می‌دانند چندان در اختیار شخص وزیر نبوده و به کلیت برنامه‌ریزی اقتصادی کشور و دولت بازمی‌گردد.
ویژه
همزمان با پایان سال مالی میلادی و بعد از یک دوره نزول، دیروز قیمت هر دلار آمریکا در بازار داخلی بار دیگر به کانال 11هزار تومان بازگشت.
خبر: بهمن عبداللهی، رئیس اتاق تعاون ایران گفت: اتاق تعاون ایران درنظر دارد با ایجاد 2شرکت تعاونی سهامی عام با سهامداری تمام هواداران 2تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس، این 2باشگاه را در تملک این 2شرکت تعاونی قرار دهد.
بازار جهانی نفت با مجموعه‌ای از عوامل منفی تأثیرگذار مواجه شده و به‌ناچار قیمت آن به حوالی 50دلار برای هر بشکه سقوط کرده، در مقابل قیمت جهانی طلا روی دور شانس بوده و به‌راحتی خود را به بالای 1269دلار برای هر اونس رسانده است.

آشفتگی بازار‌های مالی جهانی

بازارهای جهانی
همزمان با پایان سال میلادی نگرانی از افزایش نرخ بهره در آمریکا و کاهش رشد اقتصادی جهان منجر به سقوط وال‌استریت و برخی بورس‌های جهانی و در عین حال افت قیمت نفت و رشد قیمت طلا در سطح جهان شد.
واردات دام زنده و انتظار رونق کسب‌وکار اغذیه‌فروشان

واردات دام زنده و انتظار رونق کسب‌وکار اغذیه‌فروشان

شرکت پشتیبانی امور دام 250هزار رأس دام زنده سبک از رومانی وارد می‌کند
با صدور مجوز واردات دام زنده و کشتار آن در شهرهای مرزی کشور، احتمال کاهش قیمت گوشت قرمز و بازگشت رونق به کسب و کار بیش از 5رسته شغلی مرتبط با کشتار دام، قوت گرفت.
سبد حمایتی به بازنشستگان رسید کارگران منتظر بمانند
معاون رفاه اجتماعی وزیر کار با تشریح جزئیاتی از پرداخت سبد حمایتی به کارگران، گفت: تاکنون ۷۵ درصد بودجه مورد نیاز برای توزیع سبد حمایتی بازنشستگان تأمین اجتماعی دریافت شده که پس از تأمین 25درصد باقیمانده به آنها پرداخت می‌شود و پس‌ از اینکه سبد حمایتی به این گروه تعلق گرفت، نوبت به کارگران بیمه‌شده تأمین اجتماعی می‌رسد.
PDF بورس
کوتاه بورس
ممنوعیت واردات، کاهش تیراژ تولید و تعهدات معوق خودروسازان برای تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان موجب رشد 3برابری شکایات خودرویی طی 9ماهه امسال نسبت به مجموع سال گذشته شد.