۴
یکشنبه 24 دی 1396
شماره 7296
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
علی‌اصغر یوسف‌نژاد، سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: حقوق و مزایای کارکنانی که در سال۹۶ حقوقشان بیش از ۵۰ میلیون ریال است ر سال۹7 افزایش نمی‌یابد.
در جلسه دیروز هیأت امنای صندوق توسعه ملی، ضمن موافقت با استعفای احمد دوست‌حسینی، رئیس سابق این صندوق، مرتضی شهید‌زاده به‌عنوان عضو جدید هیأت عامل و رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی انتخاب شد.
برزو افقهی، کارشناس ساختمان از گسترش استفاده و بومی‌سازی مصالح سبک و خشک در ساخت‌وساز خبر داد .
بازار
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: براساس تمهیدات درنظر گرفته شده، شرکت توزیع برای تأمین برق چادرهای اسکان زلزله‌زده‌ها و مکان استقرار موقت آنها هیچ‌گونه قبض برقی تا زمان اسکان دائم این مشترکان صادر نمی‌کند.

بسته‌ای برای رونق کسب و کارهای نوپا

وزارتخانه‌های ارتباطات ، اقتصاد و تعاون به همراه معاونت علمی ریاست‌جمهوری تفاهمنامه تأمین مالی کسب‌و کارهای نوین امضا کردند
گزارش
وزرای امور اقتصادی و دارایی و ارتباطات و فناوری روزگ0ذشت0ه در حالی تفاهمنامه‌ای چهارجانبه بین وزارتخانه‌های یادشده با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت علمی ر‌یاست جمهوری برای مدل‌های تأمین مالی سرمایه جمعی جهت کسب و کارهای نوپا و نوین را امضا کردند که این روزها فیلترشدن برخی شبکه‌های اجتماعی مانعی بر سر راه بسیاری از کسب و کارهای مبتنی بر پیام‌رسان ها ایجاد کرده است.
روز آرام برای طلا و ارز

روز آرام برای طلا و ارز

بازارهای طلا و ارز در نخستین جلسه معاملاتی پس از اعلام نظر اخیر رئیس‌جمهور آمریکا درباره برجام، روز نسبتاً آرام و بی‌تنشی را پشت سر گذاشتند.
احتمال توقف تولید 8گروه خودرو تا تیر97
احتمال توقف تولید 8گروه خودرو تا تیر97
اسفند سال گذشته، سازمان ملی استاندارد ایران از تصمیم برای افزایش تعداد استانداردهای خودرویی از ۵۵ به ۸۵ مورد تا دی‌ماه1397 خبر داد و تأکید کرد خودروسازانی که نتوانند الزامات این مصوبه را لحاظ کنند با توقف خط تولید مواجه خواهند شد.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
ناصر نبی‌پور، رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۵ استان درگیر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان است، گفت: خسارت وارد شده به صنعت مرغ تخمگذار بیش از 2هزار میلیارد تومان است.