06
یکشنبه 7 دی 1399
شماره 8121
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی- حرفی برای گفتن نداشت؟

در زمینی که فوتبال روی آن غیرممکن بود، پرسپولیس و نساجی همه بضاعت‌شان را گذاشتند و انصافا بازی بدی هم نشد؛ پرموقعیت و جذاب. بعد آقای وحید فاضلی، سرمربی نساجی گفته: «فینالیست آسیا در برخی دقایق جلوی ما حرفی برای گفتن نداشت.»
ویژه
فریدون زندی این روزها در آلمان به مربیگری در تیم‌های پایه مشغول است. بازیکن سابق استقلال و تیم‌ملی که دو سه سالی است از بازی کنار کشیده، در گفت‌وگو با همشهری درباره شرایط استقلال و محمود فکری صحبت کرده است.
مسعود شجاعی در قامت سرمربی موقت تراکتور اولین شکست را برابر صنعت نفت تجربه کرد، این در حالی است که طبق قرار قبلی، مسئولان تراکتور به شجاعی قول داده بودند که سرمربی جدید را قبل از بازی در آبادان انتخاب کنند اما این اتفاق رخ نداد.
«یک شکست دیگر برای تیم بحران‌زده و غرق در مشکل ماشین‌سازی که در قعر جدول قرار دارد»؛ این تعبیر گزارشگر تبریز از باخت یک بر صفر ماشین‌سازی برابر نفت مسجدسلیمان بود.
مجتبی حسینی سال گذشته تنها به‌خاطر یک تفاضل گل نتوانست مس کرمان را به لیگ برتر برساند اما خودش با نفت مسجدسلیمان به لیگ بیستم آمد؛ با تیمی که از لحاظ مالی وضعیت خوبی نداشت.

پیچیده بود، پیچیده‌تر شد

بازی پرسپولیس-سپاهان روی دست سازمان لیگ مانده و کسی نمی‌داند آن را کجای برنامه بگنجاند!
سازمان لیگ فوتبال، بعد از چند روز کش‌وقوس درباره داربی تهران بالاخره تاریخ 20 یا 21دی‌ماه را برای برگزاری این بازی در نظر گرفت.